Det er trist at se på, tænk på hvilke slags mennesker den lille dreng har omkring sig, for at kunne udvikle sig så negativt. Det er ubehageligt! KRAM JERES BØRN!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.
Ham her har brug for hjælpDenne dreng kan få alt den hjælp han behøver hjemme i mellemøsten, uden mulighed for at gøre livet surt og usikkert ibland det danske folk. Frankrig er fucked, og folk dør pga. folk som jer.
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.
alt imens en immigrant står og banker dig i hovedet.Hvordan er det anderledes at blive banket i hovedet af en immigrant end en dansker.. For jeg er blevet banket nogen gange i hovedet af danskere og jeg har været oppe og slås med somaliere... Og jeg synes ærligtaget det føles meget ens. Jeg vil hellere have han gør livet surt for dig, end at han bliver sendt hen et sted hvor han er overladt til sig selv med alle de menneskelige konsekvenser det medfører. Han er sandsynligvis født her, han er dansk, han er vores problem, han er vores udfordring og vi kan som samfund nemt få ham på ret køl...
FRaNKrig eR FUckED, Og fOLk dØr pGA. foLK sOm jerblah blah blah blah, det er vist dig der er i dine følelsers vold
Dette svar blev ændret 4 år siden af Emilsa.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Drixx.
Jeg vil hellere have han gør livet surt for dig, end at han bliver sendt hen et stedSå ramte du hovedet på sømmet omkring hvad deler os. Du har det fint med at lade danskerne lide og gøre det til endnu et utryg land at leve i, så længe du føler at det kan gøre livet lidt lettere for kriminelle immigranter, det har jeg så ikke det okay med.
Han er sandsynligvis født her, han er dansk, han er vores problem, han er vores udfordring og vi kan som samfund nemt få ham på ret kølNope nope og atter nope. Han er ikke vores problem, ud med skidtet inklusiv familien hvor han har lært at tale sådan.
Jeg kender altså whiteguys i deres mid-tredivere som til tider kan opføre sig ligesådanModsat hvad Emilsa påstår at immigranter er vores problem, så er "White guys" faktisk vores problem.
Kunne det Måske være en idé, at hvis vi nu stoppede med at deltage i Krige som i Afghanistan og Irak som vi har gjort de sidste 20 årGanske enigt, hvis vi dog bare stoppede med gøre alt hvad USA beder os om, så ville verden have mindre krig.
Du snakker om de 130 uskyldige mennesker der blev slået ihjel, undskyld mig med hvad med de 1 – 1.500.000 mennesker der blev slået ihjel af Irak krigen (som oven i hatten medførte i skabelsen af terrorgruppen ISIS)? “Vi ender som Frankrig”, åh ja, fordi de stakkels franskmænd har slet ikke blod på hænderne, især i deres koloni tid.Jeg kan se at du ikke har megen sympati for de uskyldige franskmænd som blev bombet. Ja frankrig har lavet meget lort i det, men det retfærdiggøre ikke at bombe uskyldige mennesker uanset om vi snakker mellemøsten eller frankrig. USA er usle og mega korrupt, gid vi lod være med at deltage i deres krige.
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.
Nope nope og atter nope. Han er ikke vores problem, ud med skidtet inklusiv familien hvor han har lært at tale sådan.Jo han er vores problem, og at han er i tovene er fordi vi har fejlet - vores systemer har svigtet ham.
Modsat hvad Emilsa påstår at immigranter er vores problem, så er “White guys” faktisk vores problem.Knægten er ikke immigrant her, han er født her - du kan være næsten 100... Hvad for nogle whiteguys, jeg vedkender mig ikke skandinavere som værende hvide, fordi det koncept kun giver mening ifht folk med europæisk afstamning i tidligere kolonier.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Emilsa.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.