Så fik de has på Lars Vilks med følge!
Bevares, det kan jo bare være tilfældigt.
https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-10-03-lars-vilks-og-to-svenske-betjente-draebt-i-ulykke-skriver-medier
Muhammed-tegningerne efterspil?
Der står tydeligt at de blev ramt af en lastbil.. sååå.
Endnu engang min hovedregel Nr.1 når man er på motorvejen
* Hold dig langt væk fra lastbiler *
#0. Undskyld det var mig som havde læst forkert. Der står chaufføren der styrede lastbilen er fra Polen, men selve Lastbilen konverterede til Islam sidste år på et værksted, Såååå du har ret! :D
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.
I har ret! Ordet jeg ledte efter var: Uheldigt. (MODs ændrer?)
Må Fred være med os alle ☮
Jeg tvivler på en konspiration, men hvordan faen har de fået den politibil gennem autoværnet? Er det bare nogle elendige autoværn de har i Sverige?
Selvom det blot er et uheld er der sikkert mange tosser som mener det var “Gujs vilje” og fryder sig.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
[postquote quote=26011]
IT'S A CONSPIRACY!!!!
Årsagen til at bilen røg over i modsatte spor på motorvejen skyldes en kombination af at dækket sprang og betjenten mistede herredømmet, det fortæller dækresterne på vejen inden det stykke hvor autoværnet er smadret.
At bilen kan bryde gennem autoværnet skyldes at det er en sikkerhedsbil, den vejer 4,5 tons - hvilket også er derfor lastbilchaufføren døde.
Det er tragisk men det er bare nogle skide uheldige omstændigheder.
[postquote quote=26067]
Der er vel også noget vinkel. Og så er der nogle huller her og der hvor udrykningskøretøjer kan vende rundt, hvis der er langt til nærmeste afkørsel.