For lige at få noget "sjovere" ind. Mere Samfund end Politik.
Er der nogen, der har fået de 30+ centimeter sne med STORM?
Og var det FEDT eller bare TRÆLS?
Intet her - udover regn og en omgang hagl - længere syd-vest på :-(
YUP! Stultus' ♥ELSKER♥ stadig sne!
Beklager, ændrer sig sikkert med alderen...
SNE - Vinter 2021-22!
Her ligger der fesne 2-3 cm. Ikke lige noget der får en der også elsker sne til at juble :-(
Der ligger lidt sne, men ikke "sneet inde i Ikea" niveauer :)
Oppe i Nordjyllands røvhul har vi fået en lille slat.
https://i.imgur.com/STyBg9H.jpeg
https://i.imgur.com/cKRaYv7.jpeg
Wow!
Fedt nok. Elsker sne.
Det var nok meget godt jeg valgte at arbejde hjemmefra igår, frem for at køre på scooter til og fra arbejde hen over Jyske Ås… Ellers var jeg sgu nok post-mortem… holy fuck det gik amok.
Vi hentede ungerne fra skole og børnehave, og på turen hjem var vejen væk og sigtbarheden var -1
Vi har fået lidt i Århus, men slet ikke nok! Dog var timingen ikke optimalt. Kunne skulle køre til Ans med børnene i eftermiddag. Det endte med at tage dobbelt så lang tid, som det plejer.':)
Tag trøjen af og ryd sne'en med en negleklipper . . . :P
Vi har godt nok også meget i Aalborg.
Jeg mindes ikke hvornår vi sidst har været så ramt.
Ville være fedt hvis ikke man skulle aflevere den begge i dagpleje 10km, og ellers bare kunne have arbejdet hjemmefra
Lige nu sner det ret flittigt her!
Vi bruger ikke sne hernede på sydhavsøerne, der er kun regn :/
Der kom pænt meget i Ålleren i onsdags. Busserne indstillede kørslen og biler sad fast overalt. Torsdag blev de fleste vist indendøre. Der er fortsat ikke ryddet specielt godt de fleste steder, og der har ikke rigtig været plusgrader siden snestormen. Det var meget komisk at se dem som forsøgte sig på cykel til morgen.
Lige nu sner det igen, men heldigvis ikke specielt meget.. Jeg synes vi har fået nok i denne omgang.
Dette svar blev ændret 4 år siden af RetardedWookie.
Her på Vestegnen er alt det hvide sniffet væk.
Min glæde for sne varer en halv time. Så er det endnu en opgave/forhindring, som jeg skal forholde mig til.
Så var det lort da heldigvis væk igen, hurra!