#39 Den slags orker vi slet ikke her i hytten, så vi kører på helårsdæk.
SNE - Vinter 2021-22!
[postquote quote=39476]
Det er også meget bedre at bremse dårligt hele året! :)
[postquote quote=39483]
HEY! Vi/nogen af os: Har en stille og rolig diesel*-slæde! Uden trang til Vanvidskørsel!?
+1 #TeamVamp' her.
*Sry' Jeg har.. PT. = PIV :-O
PS. Som Trådstarter: Det er altså for sent! GÅ VÆK! ..frost og sne og..ting!
Det er min skyld. Der kommer sommerdæk på denne uge, og der udløser altid en ny istid. Uanset dato. Så tænkte jeg lige så godt kunne få det overstået.
Vanvittigt meget sne i Roskilde i dag. Knap 8 cm da jeg kørte hjem fra job kl 17.30. Og intet i København.
[postquote quote=39519]
Jamen så få det da ud i Køge Bugt!? IKKE mere sne halløj..nåh-såh & Hrmmph!
Har nydt højt solskin hele dagen (tidlig weekend). Gået herhjemme og nørdet med lille projekt på hus, og så oppe ved en kammerat og hjælpe med noget have. Nød sommerdæk til og fra genbrugsplads med haveaffald. Og så lige sluttet af med en omgang grillmad ude på grillen da jeg kom hjem. Dog spist indenfor ?
hvad F... sker der lige i dag og igår heroppe syd for Aalleren... JEg var i Brugsen igår efter noget frokost, og der var godt nok lidt truende ude mod Nord. Da vi så skal hente ungerne, sner det.
Det samme i dag. Jeg var ude og gå med den bette (der ikke har ladet mor sove hele natten), 2,5 time og det var det fineste solskind, omend en lidt kold blæst. Senere tager vi ind til aalborg, og så er der dæleme helsides sne!! Det er første april - vi er langt inde i foråret?
Så er der en god gang snevejr i Aarhus.