Det eneste jeg lige oplever er at den kan virke lidt sløv første gang man går ind på siden, ellers gælder det jo bare om at nyde at den ikke også skal loade alle reklamerne lige som på dailyrush :) men ja det er wordpress, så det bliver næppe meget bedre :)
Men tak for godt arbejde med at få siden op at kører på så kort tid og videreføre den gode stemning fra Dailyrush :)
Performance på rushers
[postquote quote=11982]
Ja, reklamerne var et helvede. Jeg var forbi Gamereactor i går, der røg jeg i et spam helvede af nye faner. Jeg nåede ikke engang at trykke på noget.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for en tekniker/udvikler til at se nærmere på setuppet: julemand101@archlinux.dk
Det virker meget konsistent den forsinkelse der sker så mit umiddelbare bud er at få set nærmere på de dele der er fælles for alle sider (bjælken i højre side). Det er sandsynligvis SQL kald der bruger tid. Her vil det være oplagt at få undersøgt at se om der er brug for et index eller om søgningen bare er idiotisk skrevet.
Det jeg dog bider mærke i er at forsinkelsen har været der nærmest lige siden rushers.dk blev startet. Jeg føler heller ikke problemet er blevet værre over tid. Men det er et aspekt der vil være spændende at få gravet yderligere ned i.
Jeg synes i hvert fald ikke at siden her er så avanceret at det skal kræve så lang tid at load hver side. Så et eller andet er der galt (og nej, Wordpress er ikke en syndebuk som standard).
Har også tit over 2 sekunders svar tid. Men taget i betragtning af at der ingen reklamer er, så er jeg fint tilfreds :)
[postquote quote=11985]
Var slet ikke klar over den her side køres på en Windows server over IIS. Det er ikke et område jeg har nogen erfaring indenfor da jeg driver alt på Linux servere med Nginx eller Apache Httpd.
Jeg tror også det er et db issue mere end et hosting issue, men det er selvfølgelig mest gætværk.
Til dem der ikke mærker det, så er det altså slet ikke for at være zippet, at jeg bringer det op :) Håber det er OK! :)
Hvis man sammenligner med eksempelvis dr.dk så ligger svartiderne på ca. 15-20ms. Her ligger de på 1500-2000ms.
test
Så det skal kun ses som konstruktivt input til at gøre besøget på rushers endnu bedre :)
Dette svar blev ændret 5 år siden af Bams.
Syntes generelt siden kører fint, men kan da godt se den sikkert kunne være endnu hurtigere til at loade... men det har ikke generet mig indtil videre.
Der er hostet i Azure på deres PaaS platform for at holde vedligehold til et minimum.
Det kunne sagtens hostes på en VPS i stedet, men det andet er meget nemmere at drifte.
Vi kan muligvis cache dele af siden, så det kigger jeg på
Jo, der kan godt lige gå et par sekunder når jeg åbner et indlæg, men det generer mig nu ikke det store. Ikke noget jeg havde tænkt over før jeg så denne tråd.
Det tager 3 fulde sekunder for mig at skifte side før alt er loadet og klar. Det kan man ikke ligefrem kalde hurtigt :-)
Det burde ikke være mit setup. 500/500, i9 og 64 GB RAM.
#33 Vi har heller aldrig påstået det er hurtigt - det er vi enige om det ikke er :-)
Hvis noget hos dig har noget at skulle sige, så er det mere din internetforbindelse - men det er ikke den der er noget galt med. Sitet er bare ikke hurtigere :-)
Jeg kigger på det når jeg har lidt tid, men indtil da så må vi leve med det. :-)
Det er ret hurtigt, prisen taget i betragtning ;-)
Har også lagt mærke til det men nu er min hverdag ikke mere travl end at jeg godt kan vente nogle ekstra sekunder. Godt arbejde cancerman
Enig med MiNo. Indtægterne taget i betragtning er sitet pænt hurtigt :-)