#19 Det er der vist stor debat om :-) I starten møder man helt sikkert mange bots. Jeg synes det ser ud til at aftage i takt med at man stiger.
Marvel Snap
[postquote quote=48515]
Tænkte præcis det samme. Har kun vundet indtil videre, men får nok en ende hehe.
Har lige et spørgsmål, får man kun mulighed for at opgradere kort efter en kamp, hvis det er kort der har været i spil eller i ens aktive deck??
[postquote quote=48316]
Fik spillede en del for første gang igår og er ca halvvejs i Iron. Vandt et par snap kampe og så gik det fremad
[postquote quote=48548]
Hvornår får man dino? Eller er det random hvad man får af mystery card? Er lvl 78 i card collection
Heh tilfældigvis lykkedes det her lige (jeg havde Devil Dinosaur og Moon Girl i et Odin deck):
Man skal lige huske at man maks. kan have 7 kort i hånden, så det betyder noget med timingen, hvis man vil ende med to gange Devil Dinosaur.
Man skal lige huske at man maks. kan have 7 kort i hånden, så det betyder noget med timingen, hvis man vil ende med to gange Devil Dinosaur.(Og det var kun pga Limbo der, at jeg nåede at få spillet Odin.)
Det er random hvornår man får de forskellige kort, men man er sikker på at have alle pool 1 kort ved et bestemt collection level.
Ja det er random i hver pool. Man skal have samlet alle i tier 1 før man begynder at få kort i tier 2 og det samme for tier 3.
#21 man får flest booster for hver kamp til de kort med laveste "kvalitet". De skal være i det dæk man spiller med. Hvis man rigtig gerne vil have mange boosters til et bestemt kort, så skal man spille med det uden at opgradere det. På den måde er man sikret at kortet får tildelt flest boosters.
Så ramte jeg Silver \o/
Har ikke købt battlepas da jeg ikke helt kan overskue systemet endnu, hvor længe det køre samt hvor længe events køre.
[postquote quote=48570]
Hvordan ved man hvad Tier de forskellige kort er i og hvor langt man er med at samle det?
EDIT : Nevermind : Collection level:)
Dette svar blev ændret 3 år siden af Schalde.
Mmmm, Moon Girl igen til dobbelt Devil Dinosaur. Feels good, man.
Okay den location der der erstatter ens deck med tilfældige kort… den er sygt irriterende. Har lige haft den to gange i træk, grrr.
Spørgsmål... Hvis vi hver især vinder en location og står en uafgjort, men jeg har mest power ialt. Hvorfor taber jeg så??? Hvad afgøre det?
[postquote quote=48886]
Jeg må have set forkert. Det kan være jeg havde den højeste Power på den ene, men han havde mest. Hmm må holde øje i andre kampe fremover.
Nærmere mig snart pool 2 er lvl 200 så bliver spændene hvordan man kommer som ny fra pool 1 og skal rank