For et par dage siden dukkede Wong så op i Token Shop. Jeg pinnede ham med det samme... men i går var det så pludselig Agatha effing Harkness - ingen Wong. Det viser sig så, at hvis man åbner Token Shop på PC og trykker escape for at vende tilbage til hovedskærmen, så unpinner den lige kortet for én. Tak for lort...
Talte med deres support og de kan (eller vil) ikke pinne kortet tilbage. Så nu er det tålmodighed igen, ak.
Marvel Snap
Nogle flere detaljer om den kommende "Battle Mode", hvor man kan spille mod sine venner:
Making MARVEL SNAP’s Battle Mode
Er der stadig folk, der spiller? Jeg synes jeg taler lidt med mig selv i tråden her :-D
Nåmen anyway, har stadig ikke Wong, men til gengæld stjal jeg ham lige nu med Rogue, hvilket føltes utroligt godt, haha. Især når modstanderen snappede lige efter at have spillet Wong. Surprise, motherfucker!
Jeg har ikke rørt spillet siden den uge det udkom, men det er mest fordi jeg ikke lige har fundet tid :)
[postquote quote=52434]
Fantastisk spil, men jeg blev simpelthen for afhængig af det, feks inden sengetid, på lokummet osv.. så måtte sgu slette skidtet igen:D gamer rigeligt på PC og PS5. Men glad for du hygger med det. Er ikke super fan af deres collection system og synes man burde have lov til at låse flere kort samt give flere token og så skråt alle de avatars
Heimdall har ikke en chance mod Odin og Thor:
Og ja, har endelig fået Wong ^^
Og ja, har endelig fået Wong ^^