Wired har anmeldt Hogwarts Legacy, men anmeldelsen er lidt af et shit-show
https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
Blandt guldkornene er:
There’s a direct correlation between how open Rowling becomes about her bigotry, and how flat and heartless Wizarding World media becomes.
...
I think it's because LGBTQIA+ people and genuine allies are some of the best creative minds in the world, and these films and this game were made largely without them.
...
All the things you know and love about your favorite games were made by queer people.
Anmelderen har tilsyneladende aldrig anmeldt et spil før, i hvert fald ikke for Wired.
Der er ingen beskrivelse af combat eller andre gameplay-aspekter.
Spillet har fået 1 ud af 10 hos Wired.
lol, har set lidt af spillet. Det virker ikke ligefrem som et 10/10 spil, meeen der er nu langt ned til 1/10. Så skal det jo nærmest ikke kunne starte. En hård score ville nok være 5/10 i en seriøs anmeldelse.
Virker som om hun har sablet spillet ned fordi hun ikke kan lide Rowling.
Pinlig artikel!
At jeg så vil rate spillet 5/10 er en helt anden sag. Forsøger ihærdigt at få en refund, men det lader ikke til Steam vil gå med til den :(
Brugte 4 timer på at få spillet til at køre nogenlunde acceptabelt, og 2 timer på at finde ud af at spillet er røvkedeligt, øv.
Latterlig anmeldelse, som blander alt sammen. Virker bare useriøst.
Jeg forsøgte at følge de links som angiveligt skulle argumentere for at skaberen af HP er fjendtlig stillet overfor transpersoner, men har svært ved at forstå hvad problemet omhandler? Personligt synes jeg at det er fair nok at have sin egen mening om emnet, hvortil jeg ikke mener at man per definition er fjentlig stillet, hvis blot man er uenig i præmissen.
Har HP skaberen overhovedet udtalt noget fjendtligt, eller er det bare den sociale domstol af medløbere som igen er gået amok over deres subjektive tolkning af udtalelser? Hvis ja, så smid gerne links.
Så vidt jeg husker var hendes udtalelse noget med at man engang havde et udtryk for folk der menstuerer, og det er kvinder.
Jeg ser det ikke som anti trans.
Så længe man biologisk kan finde forskelle på trans personer og "normale" personer, så vil det ikke være det samme, så kan man identiciferes med hvad man vil, og det skal respekteres, men de skal også acceptere at det er anderledes, og fostå at folk kan tage fejl, og lave fejl.
Who the fuck cares? Det er fantasy. Det er hendes verden. Hvis man ikke ka li den verden, så skriver man sin egen verden og så må vi se om den blir lige så populær. Jeg fatter det ikke. Der er også en del der synes at kvindelige karakter ikke stemmer overens med den karakter der oprettes i editoren. Ok, så lav dit eget spil. Det er jo ikke som om det har kostet en masse penge at lave dette spil. Det er jo helt gratis og man kan bare bruge alt det tid man vil og alle de folk man vil. Langt størstedelen af spillet kunder VIL VÆRE MÆND. Lev med det eller lav din egen verden.
Karen much! Stop nu det woke pis. Hvis du ikke ka li lugten, så fis af!!
(Yes. Privileged White Male and so fucking what!)
Det gør jo decideret ondt at læse den klumme (for et review er det fandme ikke).
Selv redaktørens svar som #2 har linket, understreger jo at det skriv ikke omhandler spillets isolerede kvaliteter, men derimod handler om et overordnet syn på spilbranchen fra et utrolig biased synspunkt.
#facepalm
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.