Bethesda havde ikke den store overraskelse alligevel, da der havde været et hav af lækager.
Men jeg elsker den her måde at annoncere og udgive spil på.
Elder Scrolls IV Oblivion er blevet remastered og ude nu...
[s]Jeg smider lige traileren senere, når børnene sover, med mindre en anden venlig sjæl gør det inden.[/s] TADAAA:
https://youtu.be/wFJ3PZuAjK4
Bonusinfo: Jeg skrev et preview på Oblivion tilbage i 2006:
https://www.xboxlife.dk/preview/elder-scrolls-iv-oblivion-34.html
Jeg startede mit TES eventyr ved Skyrim, så jeg har aldrig fået spillet Oblivion, hvorfor jeg er pænt begejstret. Det ser jeg virkelig frem til at kaste mig over.
Jeg spillede både Morrowind og Skyrim rigtig meget, men af en eller anden grund aldrig Oblivion. Nu mangler jeg til gengæld maskinen... men mon ikke der er en mulighed for en Switch 2 udgivelse.
Tror lige jeg skal sætte Morrowind soundtracket på, faktisk :-D
Aldrig spillet nogle Elder Scrolls spil, men har set at man skal spille den her i 3. person (og vist også de gamle, men dengang var kameraet lort) så det kunne godt blive en nice spiller for mig.
Hmm har kun spillet skyrim. H ir stor forskel er der på char. Udvikling og kamp systemet i de 2 spil?
Hvor meget sker deri den verden i forhold til skyrim?
Fedt de har lavet remaster! Den kom helt ud af den blå luft for mig
Har altid været mere fan af Oblivion end Skyrim, har haft gamet på et MEGET moddet udgave af originalen der ellers også var fin
Det virker som om sværhedsgraden scaler ret vildt, som om adept er næsten for nemt, mens expert er for svært
Jeg spiller en breton witchhunter, er kun lige startet, men mixer destruction, conjuration, marksman, sneak, lockpick m.m.
Sjovt nok har mainquests i både Oblivion eller Skyrim, været vildt kedelige for mig, og jeg har aldrig gidet gennemføre dem... men alt det andet er super
[postquote quote=75601]
Jeg ved simpelthen ikke hvad der er med Bethesda og deres Main quest 😂 Det var også skrald i Starfield mens side quest var ret awesome
Jeg har spillet daggerfall, oblivion og skyrim intenst.. Men aldrig gennemført mainquesten…
… Jeg gider egentlig ikke redde verden, den ka sgu redde sig selv… jeg vil bare gerne stene rundt
#7 Blir køresyg af det.
Total noob here. Hvordan finder man sidequests? Er det bare at tage alt dialog med dem man møder og så kan det være det åbner spots på map man så kan skal besøge? Synes jeg snakker med de fleste, men det gir ikke rigtig nogle quests af nogen art...
*** SPOILER LÆS IKKE VIDERE HVIS DU IKKE HAR SPILLET DET ***
[spoiler]Og får man sit gear tilbage efter den der grotte quest med de der 4 bøger der?[/spoiler]
Har lige fået købt spillet igår aftes men skal lige ind og tjekke lidt op om kamp systemet inden jeg bruger for keher tid med det... Synes det virker en smule tamt. Er der unikke spil eller ability i kamp systemet, såsom charge, sheep, o.l eller er det bare det klassiske.. op med skjoldet, sving sværdet og kast en ildkugle???
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.