Jeg er noob og har ikke spillet det originale eller nogle andre Elder Scrolls spil og vil mene at det sidste du siger nok er det mest rigtige. Der er dog mange måder at kæmpe på, så det er nok heller ikke helt så sort og hvid...
TESIV: Oblivion remaster
til jer der har købt det, hvordan er det, og synes i det er de 400 kr værd?
Kan I ikke prøve Game Pass på PC?
Det koster ikke så meget, og hvis I ikke kan lide det spil, så bruger I bare jeres abonnementtiden på et af de andre spil derinde... :-)
#22 #23 Altså det er jo ikke et current day game, så det er dated. Det er bare det gamle spil med en ny skin. Inden under er det stort set det gamle spil og nogle af de gamle exploits er stadig mulige.
Så... det skal i lige have med i tankerne hvis i køber det. Jeg har IKKE spillet nogle Elder Scrolls spil og jeg hygger mig alligevel med det her, men er primitivt og nogle ting er træls... men jeg tager de nostalgiske briller på og drømmer om at jeg spillede det i 2007.
Er ikke rigtig kommet igang endnu.. kigget lidt op igår aftes mesn den downloadede hvad jeg skulle spille. og indtil videre tror jeg det bliver en heavy armor sorcerer samt custom class, så må se hvad jeg får blandet sammen
Har spillet i knap 25 timer nu, og desværre så bliver jeg nu ramt af [b] gpu crash dump triggered[/b] ved hver 3-4 loading skærm
Det gør spillet mere eller mindre uspilleligt pt
[postquote quote=75658]
Har også fået hard crash konstant efter de ca 25 timer. Det der desværre kun virkede for mig pt er at slå Frame generation fra, efter det kørte det bedre.
Men hold nu k*** det spil har mange udfordringer med performance