[postquote quote=25811]
Aegis (skjoldet) er det våben jeg har haft flest succesfulde runs med, men Varatha (spydet) synes jeg klart er sjovest at spille med. Varathas sidste aspekt er helt tåbeligt OP, men har dog en ret så heftig ulempe, som jeg faktisk synes giver en god balance til våbnet. Man kan dele seriøst øretæver ud, men ens dash kommer til gengæld virkelig på overarbejde.
Månedens spil: Hades
[postquote quote=25822]
Er det våbnet hvor de gimper dit liv helt vild? har vist lige fået det men ej fået det prøvet.
Har lige haft et escape streak på 6 run, synes sku det var pænt iorden også selvom det kun var heat 1 og 0 :)
Jeg regner med at starte i løbet af næste uge. Skal lige færdiggøre Hollow Knight. :)
Jeg er stadigvæk kun nået til Elysium :-D Må nok konstatere, at jeg ikke er specielt god til Hades, men jeg er vild med stemningen og den visuelle stil.
[postquote quote=25843]
Hvor mange runs har du været på? for det er altså meget normalt at køre en del runs før man når til end boss for de flæeste ihvertfald. især hvis du ikke har tilvalgt Godmode buff :)
Tredje gang blev lykkens gang. Bone Hydra blev lige nedlagt med buen.:) Mit nuværende build er også ret solidt. Onwards!
Hvor ser man egentlig, hvor mange runs man har været på? Jeg har ikke lige tal på det.
[postquote quote=25881]
Man kan se det, når man starter spillet/vælger hvilket saveslot man vil loade. Men det kan også være at man kan se det andetsteds?
[postquote quote=25881]
Du køber et møbel til dit soveværelse til viser dig det på et tidspunkt
Theseus og Minotaur var også min første virkelig tunge mur at bryde igennem, og en sjælden gang imellem får dog stadig ned med nakken. Jeg har endnu til gode at se hvad der sker, når de inkluderes i Extreme Measures … Jeg frygter at banen bliver marineret i traps, så det virkelig bliver svært at undgå Theseus’ magiske angreb efter han er halvvejs nede i liv.
[quote quote=25889]Og PS. hvordan quoter man kun med f.x. “#49“?[/quote]
Lille bonusinfo: Hvis nu du vil quote noget fra et langt indlæg, hvor det vil være træls at quote det hele, så kan du bare markere den del, du vil quote, inden du trykker quote. Så quoter du kun det relevante i stedet for hele indlægget.:) Quote, quote, quote.
#55 Tak.
#56 Jeg har lige åbnet op for kløerne/boksehandskerne, så jeg regner ikke med at komme helt lige så langt på de næste par runs. Steady as she goes.:)
Med det sagt, så får jeg nok ikke tid til at spille i dag, så jeg må vente med at prøve mit nye våben til i morgen.
Kan man slå godmode til og fra under ens gennemspilning? Jeg har ikke gode erfaringer mod roguelikes, så skal vide om jeg er tvunget til at have det på fra start. ?
[postquote quote=26065]
Du kan tage det til og fra når du vil. Og det resist du har optjent vil forblive når du slår det til igen