Der går rygter om at Hjulmand, altså Kasper, har sagt til noget presse, at Danmark ikke spiller for at lave mål.
Er det nogen der kan bekræfte det?
Fodbold !
Hvis vi er heldige, så går vi videre som en af de bedste 3'ere.?♂️
Nåh, Frankrig var ikke særligt effektive og Mbappe har muligvis brækket tuden.
Jeg ser indtil videre Spanien og Tyskland som de stærkeste hold.
Synes Frankrig så stærke ud.
De scorede måske kun 1 mål, men lavede chancer til mere, og Østrig er ikke et dårligt hold.
Mbappe skal nok bare spille med maske - Så kommer han for alvor til at ligne en ninja turtle!
Han har fået 15 dages pause. Så han misser resten af gruppespillet.
Jeg tror stadig jeg synes at tyskerne har vist sig stærkest baseret på de indledende kampe indtil nu.
Jeg er også lidt spændt på at se hvor Portugal ligger, for de har godt nok mange spændende spillere på landsholdet, men det er ikke altid de får spillet til at flyde. Men mod Tjekkiet får da lidt modstand, så må vi se hvad de kan række til for dem.
Synes godt nok at Portugal altid har det svært til EM/VM. Men de trak det længste strå idag. Kun lige...
Er jeg den eneste som ikke forstod hvorfor Portugal ikke fik 4-5 gule kort i den kamp?
De var godt nok heldige at dommeren var på deres side, ellers havde de i bedste fald fået uafgjort.
Dommerens præstation var ikke imponerende. Men jeg synes også det gik den anden vej. Måske ikke i helt samme grad.
Gud fader bevares.
Jeg ved ikke hvad der er værst: At Kristiansen overhovedet ikke har styr på sine omgivelser eller at ingen af hans medspiller lige melder "højre ryg" til ham.
Godkendt indsats i dag. Synes Danmark var bedst.
Men tror så heller ikke England når langt. De virker ikke som en sammentømret enhed.
Med de navne på holdkortet bude de være bedre.
Dette svar blev ændret 2 år siden af RetardedWookie.
1-1 altid noget. Faktisk ok, så skal vi bare vinde den sidste mod Serbien.
England er godt nok heldige, at de ikke ender med 0 point i dag. Ærgerligt, men godkendt dansk indsats!
Havde easy peasy solgt den for 1-1 på forhånd, men med lidt hiv og sving havde vi jo nevet dem, selvom England også havde stolpeskud m.m.
Den kunne have vippet i begge retninger, men gal England skuffede imo, de ligner jo ikke et hold i modsætning til det danske, vi havde ilden i øjnene, det havde de ikke - tror ikke længere på England kommer i finalen, semi max. burde blive endestationen for dem.. Udover det, hvis de er på samme niveau mod Slovenien som i dag, så har slovenerne da også en chance
Så en alt-eller-intet mod Serbien, det jeg så af deres kamp mod Slovenien, virkede de uoplagte i første halveg, lidt som England
Gad vide om man kan gå videre med 3 uafgjorte kampe i gruppespillet. Der er et større regnestykke i sidste spillerunde
Samet`s selvmål OMG.... hvad sker der lige der. Helt ude og sejle. Så kan man også kun tabe. Portugal sikkert videre.
Der er forskellige scenarier for Danmark i aften..
Men, grundlæggende skal de jo bare vinde
Ok, start til os.