JEP JEP !! Kom så Danmark !
Fodbold !
Jeg bor i Tyskland og følger ikke rigtig med i sportsbold, men folk hernede antager jeg sidder klistret til skærmen i dag ^^
Gal vi var nede i posen de første 15-20 mins, nui, de så gode ud tyskerne der, men vi kommer alligevel langsomt bedre med, og får også skabt lidt foran..
Ikke sikker på den her pause før den egentlige pause er godt for DK, men vi lever stadig :D
Kæmpe chancer til sidste der !!! fuck me !
Synes den dommer, er meget i spil, på en lidt kedelig måde.
Ellers god kamp.
Yeah, god kamp, kan godt mærke intensiteten hjemme i stuen..
Stor chance til Højlund ellers, gad vide om der var plads til et træk, i stedet for afslutningen..
Godt at se vi prøver lidt at det som Schweiz havde succes med, omstillinger
Men jo, tyskerne havde da ligså stor chance på det hovedstød lige på Schmeichel
latterlig dommer..... 1 mål taget, så giver man den lige til tyskerne.
vi bliver røvrendt.....
Kæft hvor flad.
okay, fair nok anden mål er fair nok. lidt fejl af kasper, og de løber så hellere ikke hurtigt nok tilbage og hjælpe ham.
Dette svar blev ændret 2 år siden af NightBreaker.
Tror jeg var mere skarp foran målet end Højlund da jeg spillede højreback i serie 5.
Det ser lidt tungt ud nu her.
lamo !
For Helvedeee...
Det bliver jo definerende for kampen med den VAR-kendelse.. Skulle den virklig dømmes ?!?
Vi havde jo aldrig stået på den måde, ved 2-0, hvis vi ikke var bagud
Nu bliver mit bet at finish min 18-pack Carlsberg, mangler stadig 8½, phhh :D
fair nok de vinder til sidst, men det var en VAR kamp. men ja vi var nok aldrig kommet dertil hvis den havde være 1-1 f.eks.
Super fesent straffe, der afgør kampens videre forløb.
Ok, tyskerne var bedst, men der giver sgu en bitter smag..
Jep, men selv tyskerne synes det var lidt fesent, mange ment det skulle havde være 2-1 iht. den live stream jeg så den på.
Med to minutter plus tillæg, fører Slovakiet 1-0 over England. FRYD!!!
[postquote quote=67270]
Det ville være så sjovt hvis de ryger ud allerede nu, England - og så til Slovakiet, ren Island om igen.