VM 2026

08/06/2026 kl. 11:08 #21
#17 Det var præcis samme tanke jeg havde da han faldt om igen. Det er jo også god timing, klubben er rykket ned, han kan komme på fri transfer. Det kunne jo være han valgte at sige nu har de store klubber været der, og alt ære og respekt for Eriksen, så er han 34, så det er nok næppe top klubberne i Top 5 liga'erne der kommer med næste tilbud. Måske han vælger et par år i OB inden han hænger støvlerne på hylden. Han har i hvert fald haft en ekstremt flot karriere. Hans 151 landskampe er der vist heller ikke lige nogen der kommer og snupper fra ham lige foreløbigt. Og hvem glæder sig ikke til virkelig at følge med i kampene. de tidlige kampe er vel 18-21 i dansk tid, og resten bliver jo midnats forestillinger, eller kører om natten. Jeg tror ikke det bliver mange kampe jeg får set ved dette VM.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/06/2026 kl. 13:27 #22
Han behøver i hvert fald ikke fortsætte for at "bevise" noget. Han har klaret sig godt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/06/2026 kl. 17:14 #23
jeg håber mest på et par gode skandaler, og så måske når de allerstørste tørner sammen at se det
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/06/2026 kl. 17:17 #24
[postquote quote=83795] Hvem er de allerstørste i din verden? Brasilien er vel en af de aller største, men havde STORE problemer med overhovedet at kvalificere sig, og måtte kvalificere sig som nummer 5 i den sydamerikanske kval. Det er jeg ikke imponeret af. Jeg håber mest på nogle overraskelser. Noget man ikke havde forventet, måske noget som at Tyskland taber til Curacao eller sådan ngoet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
09/06/2026 kl. 11:43 #25
Det bliver mere og mere til Visa VM end noget andet. En dommer fra Somalia, den første nogensinde til at dømme til VM, bliver afvist i USA og sendt retur til hvor han kom fra. Han skal dømme første kamp d. 12. Alle udstedte visa til iranske fans er blevet annulleret, og samtidig skal Iran bo uden for USA, og så på kampdag, skal de rejse til deres kamp, spille den, og så forlade igen, alt sammen inden for 24 timer. Og der er flere historier som de her, og jeg kan kun forestille mig det bliver værre og værre, jo tættere på vi kommer. Det bliver nogle tomme kampe vi kommer til at se, lige så meget fordi billetterne er sindssygt dyre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/06/2026 kl. 18:19 #26
Ok, jeg har Spanien som potentiel vinder tidligere i denne tråd, og kan se de lige har spillet 0-0 mod Top nationen Kap Verde. xG med 2,29 vs 0,29. 27skud mod 6. 74% bold besiddelse. De er godt nok #69 i verden, men der er et stykke fra Spaniens #2. De skal godt nok oppe sig lidt i de næste kampe.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/06/2026 kl. 18:37 #27
[postquote quote=83915] Jeg spillede en uafgjort i minut 59. Det var meget godt gået.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/06/2026 kl. 19:01 #28
hvad var oddsne på det ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/06/2026 kl. 19:29 #29
[postquote quote=83922] Den var kun på 3.20 men det er et win i min bog :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/06/2026 kl. 20:25 #30
Det her med at spille med 10 mand foran målet, defensivt , hele kampen.. som vi så i Spaniens kampen, det burde være ulovligt. Gid FIFA kunne indføre en regel mod det pis, der dræber ALT det gode ved fodbold.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/06/2026 kl. 21:07 #31
#29 Hvad vil du have, at lille Kap Verde skal gøre, når de det meste af tiden ikke kan få fat i bolden?🤔
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
16/06/2026 kl. 05:59 #32
#29 Tja, jeg er heller ikke tilhænger af spillestilen, men sådan er gamet, og en offensiv tilgang mod et hold som Spanien ville være naivt. Jeg husker for en del sæsoner siden hvor oprykkerne i Superligaen, Lyngby, insisterede på at spille samme ultra-offensive fodbold i superligaen som de havde succes med i 1 div. De rykkede ned med et brag og en voldsom negativ målscore. Det var bare dumt. Spanien, derimod, burde nok være lidt bedre til at variere deres spil til tider afhængigt af modstanderen. Hvis man ikke kan gennembryde et forsvar og nærmest insisterer på at score alle mål fra en afstand af det lille målfelt med 7-8 Tiki-taka-pasninger forinden, så kunne man måske prøve at lokke modstanderen lidt frem på banen ved at afgive bare lidt af de 80 procent boldbesiddelse de altid har. Egentlig er jeg tilhænger at Spaniens spillestil, men jeg synes bare de virker ret statiske rent taktisk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
16/06/2026 kl. 13:41 #33
[quote quote=83930]Egentlig er jeg tilhænger at Spaniens spillestil, men jeg synes bare de virker ret statiske rent taktisk.[/quote] De havde fuldstændig misforstået indgangsvinkklen til den kamp. De var slet ikke offensive og oplåsende nok. De faldt tilbage til hvad der virker mod frankrig, og det virker ikke mod 10 mand bag bolden. De skulle helt klart have gået til den opgave på en anden måde, og de var kæmpe arrogante.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
16/06/2026 kl. 13:59 #34
#28 Det var faktisk ikke så meget, jeg er ret sikker på jeg ikke havde hoppet på til de odds, men tillykke, jeg håber du satsede stort så du fik et godt overskud.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
16/06/2026 kl. 17:36 #35
[postquote quote=83944] Jeg spiller aldrig for store beløb. Jeg læste lige en der spillede 6.5 millioner dkk på at Spanien ville vinde til odds 1.20 eller sådan noget. Det er bare dumt. Jeg spiller måske for 25 kr, men har allerede under VM trukket 1000 kr ud. Jeg er blevet rigtig glad for byg selv kuponer, og så prøver jeg lidt af hvert og er rigtig glad for freebets og den slags. Jeg er kreativ når det gælder freebets, men forsøger at holde det på omkring 3-4 stykker i odds når det er mine egne penge.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/06/2026 kl. 13:20 #36
#34 Inden jeg siger det er meget godt gået, så kender jeg en der også snakker om at han lige har vundet 50k og 70k.. når jeg så spørger ind, så har han jo som oftest ofret mere end han har vundet, men det lyder jo mindre godt. Men hvis det er 1000kr du har vundet under VM, så er det dælme godt gået. Jeg har ikke oddset i rigtig lang tid, men tror stadig jeg må have nogle penge stående ved Unibet. Måske jeg skulle se om jeg kunne komme på kontoen og se om jeg skulle oddse på en kamp under VM. Har du gode insider tips, for der har da været lidt spændende resultater hidtil.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/06/2026 kl. 14:31 #37
[quote quote=83972]Har du gode insider tips, for der har da været lidt spændende resultater hidtil.[/quote] Jeg prøver den her til i aften. Bet365 kører nogle kampagner hver dag, og i dag får man de penge man har spillet i kreditter igen, uanset resultatet. https://imgur.com/a/mXrNIKM
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/06/2026 kl. 10:18 #38
#36 æv, det ligner du tabte, med mindre du havde en x ud af Y. Så lige at Ronaldo nu har 10 slutrunde kampe i streg uden at score, hvilket er vildt når han egentlig scorer godt i kvalen. Nu har jeg lige logget ind på mit Unibet, og jeg har faktisk 1858,88kr stående.. DAMN.. Tager lige den simple, 100kr på at både Tjekkiet og Schweiz vinder i aften, til odds 2.9.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/06/2026 kl. 18:07 #39
[quote quote=83981]Tager lige den simple, 100kr på at både Tjekkiet og Schweiz vinder i aften, til odds 2.9.[/quote] VM i år er virkelig uforudsigeligt, så jeg er gået lidt over til ikke at spille på resultater, men mere statistikker. Jeg prøvede denne her til Tjekkiet kampen og den gik næsten hjem. https://imgur.com/a/nG1d6sa
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/06/2026 kl. 18:50 #40
nåja, havde faktisk også lidt at stå på min konto fandt jeg lige ud af 4 bets på svejts sejr sejr med handikap -1 samme med -2 samme med -3 I værste fald, går der lidt til gode formål o_0
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.