Med .... CORONA til et hav` af fans (højsandeligt).
Synes det er vildt som der bliver pisset på de regler.
Har I set de billeder ?
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/broendby-er-danske-mestre-for-foerste-gang-i-16-aar/8592606
(undskyld for EB link men eneste tosser der går ind i ilden lige her).
Jeg forstår det godt, man kan blive mester og man blev det også. Godt for dem. Kæmpe tillykke med det. Men den kæmpe folk burde ikke være samlet så tæt sammen. Det er simpelthen for dumt.
Tillykke til BIF med ....
Jamen, det var jo en lovlig demonstration.. hele tre af dem, på samme tid, og samme sted, om næsten det samme emne..:)
Hvis man kan hidste sig op over noget så røvsygt som dansk klubfodbold, så er man sgu nok heller ikke for kvik. Så der kan vel dårligt komme bag på nogen, at de opfører sig sådan.
Bare vent til vi vinder EM ?
#4 Vi er slet ikke undertippede nok til at vinde :-)
Men ja, det ville være kaos. :-(
Jeg forstår godt folk er glade, når deres hold vinder og de gerne vil fejre det.
Men når det ender i ballade, som det ofte gør eller at folk misbruger retten til at demonstrere... Så står jeg af. Det er simpelthen for dumt.
Der er flere der er bekymrer over det.
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2021-05-24-billeder-fra-broendby-bekymrer-eksperter-kan-udloese-voldsom-smittestigning
Yah det dumt, g togene var også godt fyldte i dag med fans fra begge klubber.
Men det var endt helt galt hvis politiet havde prøvet at stoppe det i dag :)
I den spanske hovedstad, Barcelona, fik 5000, der var testet negative for smitte, lov til at tage til samme koncert i marts. De skulle bære mundbind, men behøvede ikke tænke over at holde afstand til andre undervejs.
To uger senere var seks af deltagerne bekræftet smittet med coronavirus, men det blev ifølge BBC vurderet, at fire af dem var blevet smittet et andet sted end til koncerten.
Slap nu lidt af, kan da ikke være rigtig at I er så bange og forargede som gamle kællinger - sgudda for tidligt?
Dette svar blev ændret 5 år siden af StultusX2.
#8 Er sådan set ikke forarget over Corona risikoen. Jeg er bare træt af fodboldfans der antid laver ballade... Og så synes jeg det er latterligt, at man misbruger retten til at demonstrere.
Det er nogle love og retningslinjer i øjeblikket og dem følger vi andre, men nej, nej. De skal absolut skide på det og omgå det ved via en ret som er tiltænkt noget helt andet.
(Om retningslinjerne så er rigtige eller ej, er en anden sag. Det er princippet det handler om)
#8 - Det har ikke noget med at være bange at gøre, det har noget at gør med at vi er nogle stykker der helst ikke uforvarende vil være medvirkende til at en eller anden svagelig eller ældre dør, fordi en eller anden klaphat vi har været i kontakt med har ladet hån om de mest basale hensyn. Det er sjovt som kajkagerne altid indrammer det her som et spørgsmål om personlig frygt.
Folk er egoister! Den der med "jeg er ikke bange for at få Corona" er jo total misforstået...
Men ja tillykke til BIF! Da jeg var en ung knægt var det mit hold! Men har ikke interesseret mig i mange år.
Hvis vi er heldige, så ryger der et par Brøndbyfans i svinget.;)
tjaa er jo ikke overraskende, brøndyfans har jo ry og renome som dks dummeste børn
Hvis ikke det viser sig at være et superspreder-event, så er der vel lige pludselig mange andre ting, der også kan tillades. Koncerter osv.
[postquote quote=16896]
Bah, FCK fans er sq i samme vogn, de opføre sig sq lige dumt.
[quote quote=16926]Bah, FCK fans er sq i samme vogn, de opføre sig sq lige dumt.[/quote]
Enig. Men denne gang tager Brøndby prisen med deres latterlige demonstrations stunt.
Enig, det ville være fint nok, hvis der var et par hooligans, der tog billetten :D I have a dream......
Hvordan i alverden kan det blive godkendt som en demostration? :O.
Hold nu kæft et stunt...
#18 Fordi du kan mere eller mindre slippe afsted med, at anmelde en demonstration mod hvad som helst.
Politiet tør ikke nægte at give tilladelse, da alle tosserne så kommer ud af hulerne og kæfter op om, at de begrænser folks demokratiske ret.
Jeg er helt med på, at det er en meget tynd linie, politiet slaæ bevæge sig på, for ikke at fremstår diktatoriske... Men en demonstration for at afskaffe uafgjort i fodbold? Det er så latterligt indlysende, at det er misbrug af vores demokratiske ret.