#19 Det er kraftedeme tyndt. Hvis AGF nogensinde vinder noget igen, så vil jeg da også have lyst til at gå amok. Men tiden er bare ikke til det lige nu. Det er utroligt, at der er nogen, der endnu ikke har fattet det.
Tillykke til BIF med ....
Synes også det var totalt upassende adfærd.
Jeg undrer mig også virkelig over at TV-avisen ikke havde den mindste antydning af at det måske ikke var helt i orden eller i overensstemmelse med restriktionerne. De dækkede det som om at hele Danmark lige havde vundet et EM i en ikke-corona tid...
"Synes du Brøndby-fans har opført sig, som om de er hævet over loven?
»Nej. Vi fulgte lovgivningen, da det jo var anmeldt som demonstration. Sådan er grundloven. Hvis politikerne ville have undgået det her, så må de jo tage den rettighed fra os,« siger Claus Banholtz."
Der er godt nok nogen, der ikke magter frihed under ansvar. Hjernedød udtalelse.
Nå, mon ikke samtlige festivaler snildt kan gennemføres her til sommer? Forklædte som demonstrationer, naturligvis.
Indtil videre er vi på over 10 smittede efter kampen. Der er i flere tilfælde tale om folk, som havde coronapas, men siden den gyldige test fik de raget smitte til sig, og dermed er der nu stor sandsynlighed for, at de også var smittende på selve kampdagen.
Brøndby er en stor petrisskål... :-/
[quote quote=16981]Nå, mon ikke samtlige festivaler snildt kan gennemføres her til sommer? Forklædte som demonstrationer, naturligvis.[/quote]
Jeg kender til to allerede planlagt demonstrationer, og det er SÅ dumt.
[postquote quote=17047]
Hvis det bliver til noget, så skal jeg nok give lyd fra mig. Som det er nu, er det bare en flok utilfredse mennesker der brokker sig lidt i deres eget skæg
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sætter sig ned og planlægger sine kultur aktiviteter på en måde så man kan lave noget kulturfis på en måde hvor man ikke hacker de begrænsninger der er opstillet. Det må vel kunne lade sig gøre at lave kultur og tænke ud af boxen uden at sætte smitten over styr.
Og vi er på 17 smittede indtil videre. Igen, de er nok blevet smittet før kampen, men de har muligvis været smittende i mandags.
Vi bør lave en pulje; hvor mange smittede tror I, vi når op på, som kan relateres til festlighederne?
Jeg starter: 200
Så siger jeg 500 :-)
Men der kommer nok til at være et ret højt mørketal - altså folk der er smittet men ikke har symptomer og ikke bliver testet.
Gætter på at der bliver nok til at lukke et område ned. Derefter vil de smittede/mennesker i området klage over at regeringen tager tingene for langt og protestere, hvilket resulterer i flere syge igen. Jeg tør ikke gætte på et tal.
Dumme mennesker tager sjældent ansvar
Håber sørme ikke, vi vinder EM for så tænder I da først helt af :-D
Så er vi oppe på 37 smittede.
Det er små tal, men det er stadig tal :)
75 smittede... Det er egentlig ikke mange.