Tronfølger møder Tøffe = 'Pingo' i banden :-)
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em/kronprinsen-laerte-det-paa-den-haarde-maade-da-em-byen-aabnede-hvis-man-moeder
EM 202(1)0
Kampens højdepunkt indtil videre var den lille bil, der kørte bolden ind på banen.:D
Første odds er hjemme. Jeg bliver rig denne sommer!
[postquote quote=18303]
Er det noget du vil vise? Jeg er også 1 for 1 indtil videre :)
Jeg satsede en flad 20er på chillini ville være første mål score.. Gaah så tæt på! :D.
Er der nogen der skal have gang i betting på kampen i aften?
Hvis ja, hvad tror i så på?
Jeg plejer at gå efter de høje odds.. Nok derfor jeg aldrig vinder noget :D.
[postquote quote=18334]
Jeg er en spillefugl, når det gælder landskampe, så jeg havde faktisk satset en ægte mønt.
Men jeg formaster mig sjældent over en halvtreller pr spil.
"Tidligere fodbolddommer og nuværende sportskommentator i Tyrkiet, Ahmet Çakar, langer ud efter landsholdet.
- Et hold med denne kvalitet har ingen ret til at spille så dårlig fodbold. Der var en fjernstyret bil før kampen. Den tog bolden fra sidelinjen og ind til dommeren, og dommeren startede kampen. Vi var ikke en gang så gode som denne fjernstyrede bil. Vi kunne ikke fange bolden som den, siger han til det tyrkiske sportsmedie Fotomac."
Jeg sagde jo, at den lille bil var et højdepunkt.:D Det er i øvrigt vildt, at det åbenbart var Italiens største sejr ved et EM nogensinde. Det viser vist meget godt, at de generelt er mest kendte for deres solide defensiv.
#27 Fair nok.:)
Jeg er fandme også trist...
Jesus fucking Christ. Man er væk 10 minutter og så er det der sket ?
Puha, det er fandenme ikke godt. Håber satme han overlever
Ja, det er næsten det eneste jeg tænker bare han overlever. Jeg er så rystet !.
Wtf. Min kone er i tårer. Absurd situation.
Forhåbentlig klarer Eriksen den!
Puha.. det var fandme ikke sjovt at se
Ambulancen er kørt fra parken uden udrykning... Det betyder med stor sandsynlighed en af to ting:
1: Han er stabil
2: Han er afgået ved døden
Hold nu kæft, det har bare at være 1. :-(
[postquote quote=18379]
Der er flere ting, hvor man frygter det er gået alt for galt. Det at hans kone kommer på banen. Det kan jeg ikke lide.
Han skulle være i live og vågen!
https://twitter.com/Watch_LFC/status/1403762594775715854?s=20
1000 tak. @Noztra .Bedste post i dag ever.