#79 Ja, synes ikke nødvendigvis det var et dårligt valg.
Han havde ulideligt lang tid - dommeren fedtede rundt, så han stod bare og gloede - så kan man altså nå at tænke mange lorte tanker, der får en til at sparke som en gammel dame.
Men vil bestemt ikke klandre ham for at brænde den - det var en lortetjans.
EM 202(1)0
[postquote quote=18423]
Sarkasme. Er det første gang, du støder på det? :)
Du må være blevet hylet ud af den efter Christian Eriksens uheld.
Vi vandt i dag, selvom Finland tog tre point.
Vi havde som nation tabt en uskyld uden lige, hvis Eriksen ikke havde klaret den. Jeg var rystet, men da jeg hører om hans kone, som bare venter på at kunne løbe ind til ham, så var jeg tæt på at bryde ud i tårer.
Nu venter to påkrævede sejre. Men kan de ikke slå Belgien og Rusland, så kan det alligevel være lige meget med at gå videre efter gruppespillet.
Nationen blev samlet omkring en af vores fodboldheltes dødskamp. Finnerne viste sig uhyre menneskelige med spillere, som bliver empatiske og fans, som råber Christian, hvorefter de danske fans råber Eriksen tilbage. Det bekræftede min tro på menneskeheden i en meget svær situation.
Jeg tror, at det var er vendepunkt, som vi oplevede i dag, og kampens udfald er jeg ret så ligeglad med, selvom jeg tabte penge.
Jeg synes ærlig talt det er klamt at der er linket til en video her i tråden hvor man kan se episoden.
For det første er det respektløst over for manden og for det andet er det ret så ubehageligt at se en ung mand ligge bevidstløs på den måde. Man kan se det uden at trykke ind på linket.
God bedring Christian eriksen. Jeg håber på et hurtigt og veloverstået forløb.
Eriksens holdkammerat i Inter, Romelu Lukaku, scorer for Belgien, løber mod kameraet og råber "Christian, We love you".
Det er sport, når det er smukkest.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/christian-jeg-elsker-dig/8626872
- Det var enten at spille færdig her til aften eller spille kampen søndag klokken 12. Men så ville spillerne ikke kunne gå hjem og sove. Det ville være endnu mere uoverskueligt.Det sætter i min verden beslutningen i nyt lys. Jeg synes stadig det er en god ide at spille den færdig når de vidste at Christian var ok og hvis de havde lysten. Men synes godt nok at alternativet var lidt sløjt. I morgen kl 12 ville ha været tåbeligt. Det ville jo ikke give nogen som helst mulighed for at bearbejde tingene inden og det kunne netop presse nogen til at ville "ha det overstået"
BT giver seks stjerner til alle mand på holdet. Det bør læses, for det er hjertevarmende, det som står om hver spiller.
https://www.bt.dk/em/bts-dom-over-danmark-6-stjerner-til-alle-de-danske-em-helte
Fortæl mig ikke, at denne modgang ikke styrker os.
[postquote quote=18439]
Jo jo, helt enig, det kan det. Synes bare, det var så åbenlyst, at jeg var useriøs (og du plejer da at være relativt hurtig til at opsnappe den slags).
Og ja, en fjollet biolog, det kan jeg sgu nok ikke sige mig fri for :) måske burde det stå i parantes under mit navn efter "moderator" ?
Dette svar blev ændret 5 år siden af Jacques.
Man får helt lyst til, at lave forsiden om - men der er nok en del ikke-fodboldtosser der vil brokke sig :-)
https://imgur.com/a/iTgUSI9
[postquote quote=18454]
Gør det dog! JesuisEriksen!
Nogen gange tror jeg, at vi er en meget lille skare, som holder dette forum kørende, selvom vi nærmer os 400 medlemmer...