Så går det løs lige om lidt! Skal I se åbningsceremoni? Jeg forventer at se Mario og/eller nogle Pokémoner.:D
Men lad os da snakke om diverse discipliner her i tråden. Jeg er bl.a. spændt på at se noget klatring.
Det var lidt en langgaber, og der var alt for lidt Nintendo! Jeg har dog læst mig til, at der var 2-3 stykker musik fra Dragon Quest og/eller Final Fantasy eller sådan noget.
Det fedeste var globen af 1800+ droner og så gennemgangen af de 50 olympiske pentagrammer.:)
#7 Discovery+ to the rescue! Man kan se samtlige events on demand. Jeg har set både svømning og skateboarding i dag uden at få min nattesøvn spoleret.:)
Jeg vil også prøve at catche up på udspring, kano/kajak og evt. surfing.
#9 Du kan jo bare se det der, hvor det passer dig. Hvis du slet ikke har tid, så har tidsforskellen jo ikke noget at gøre med, at du går glip af det hele.:)
[postquote quote=21199]
Jow jow. Men, enten skal jeg sidde oppe fra omkring kl 4 og se ting, tage afsted ved 8-tiden, for så at samle op på de ting jeg har misset når jeg kommer hjem igen, og så sove.
Og så dør hele min verden, ved at skifte rundt.
Jeg skulle også gerne have et liv, eller noget :)
#11 Du skal jo netop ikke op kl. 4, når du bare kan se det senere on demand.:)
Hvis du slet ikke har tid, så er det jo noget andet. Men du startede bare med at sige, at problemet var tidsforskellen.
Jeg har siddet og stenet heste i OL. Og jeg må sige, at jeg er altså lidt vild med hende Carina Cassøe Krüth. Hendes indstilling til tingene er tossefed! Og så står hun bare og bander i interviews som det passer hende. Damn hvor er det befriende at høre. Man kan mærke at hun bare er sindssygt dygtig og bare suger det hele til sig og er hamrende ligeglad med hvad andre tænker. Og så gør hun og hesten det jo skidegodt.