#19 Jeg tvivler. Han var ret uduelig i United. Så kan det jo være lidt ligemeget for os, hvad han kan finde ud af andre steder. Hvis han havde været lige så god i den røde trøje, så havde klubben jo nok beholdt ham.:)
Premier League 21/22
Så kender jeg United igen :( Jeg forudser endnu en lang sæson....
2017/18 - Ramsdale joins Chesterfield.
2017/18 - Chesterfield get relegated.
2019/20 - Ramsdale joins Bournemouth.
2019/20 - Bournemouth get relegated.
2020/21 - Ramsdale joins Sheffield United.
2020/21 - Sheffield United get relegated.
2021/22 - Ramsdale joins Arsenal ??
Hold da op, det bliver skørt at se Ronaldo i den røde trøje igen. Og så kommer han jo nok desværre 5+ år for sent. Det kan virkelig blive både fugl og fisk.
Glæder mig godt nok til Liverpool Vs. Chelsea senere i dag, bliver fedt at se om Liverpool kan håndtere bæstet :D
Og jeg tror faktisk også det kan blive rigtig godt med Ronaldo i Man United. Jeg ved godt at han ikke er helt ung mere, men udover sine egne evner så bringer han også en hård vinder mentalitet - synes godt spiller som fx Pogba kan falde lidt ud af kampene hvis det ikke går godt. Med Ronaldo kommer der forhåbentlig lidt mere styr på humørspillerne og der bliver forhåbentlig arbejdet stenhårdt hver gang.
[quote quote=23120]Glæder mig godt nok til Liverpool Vs. Chelsea senere i dag, bliver fedt at se om Liverpool kan håndtere bæstet[/quote]
Lukaku vs van Dijk
Som Liverpool fan, glæder jeg mig som en sindssyg til den kamp
Jeg ved ikke om det er fordi Arsenal bare er dårlige (Med 0-9 for sæsonens mål i PL) eller om Man City bare er uhyggelige igen i år?
For er du gal Arsenal blev da godt nok kørt over for fuld smadder.
Gad vide hvad odds der er på Arteta bliver fyret meget snart
Så er der rødt kort igen. Først i Leicester kampen som jeg sad og så. Så Arsenal og nu Chelsea. Jeg debatere ikke rimeligheden af de røde kort, jeg er bare ærgelig over at endnu en kamp skal delvist ødelægges af røde kort :(.
Er du gal hvor har det ellers været en fantastisk spændende og god første halveg.
Jeg synes det er nærmest perverst at City har Sterling ude på bænken. Med mindre han er ved at komme tilbage fra en skade ville han jo være en stensikker starter for (stort set) alle andre hold. De har jo så mange dyre spillere at Guardiola har været ude og rose en af dem for ikke at surmule over at han måske kun får 10min.
Synes egentlig Arsenal spille udemærket i perioder, men lavede et par alvorlige fejl i forsvaret som kostede dyr. Og så fik de jo et rødt kort...
Rimelig stabilt af Tottenham at vinde 1-0 hver gang.
Nå, Sancho og Varane er i startopstillingen i dag. Det skal blive interessant at se, hvordan det går.
Shit jeg synes det sejler for united. De virker alt for usikre og det var ikke særlig fortjent sejr. Forstår ikke helt hvorfor fred får så meget spilletid og hvorfor man ikke får fat i en rigtig CDM
Helt ufatteligt svineheldig sejr til United. Det er utroligt, at Wolves ikke får scoret 2-3 gange.
United arbejder fortsat hårdt på at komme ud af top 4.?
Så røg United ud af top-4. Og hvis man kigger på deres program i resten af oktober og november, så ender de med at ryge langt væk fra de sjove pladser.
Jeg havde faktisk håbet og ønsket at Brentford fik det mål som de kæmpede bravt for. Det var næsten synd
[postquote quote=26993]
Forhåbentlig vil det så betyde et farvel til Ole…
Nå.. Ole må da næsten ryge efter denne kamp.
Det bedste er klart, at folk går hjem allerede. Det kan vi lide :)
Har ikke set bedre Man Utd kamp siden de tabte 5-0 til Chelsea i '99. ???