Nu må Ole godt snart til at smutte fra Oldtrafford. Hvem skal afløse? Tja, jeg vil skyde på United nok har midler nok til at frikøbe en. De får i hvert fald ingen CL-penge næste sæson med ham ved roret.
[postquote quote=27672]
Jeg er ikke overrasket over nederlaget. Størrelsen var dog direkte pinlig. Jeg mener dog at vi har spillerne til top4 (nok mere 4 end 1), men manageren er bare ikke god nok. Hvor mange midter-og topklubber ville ansætte Ole? Ingen er mit gæt.
[postquote quote=30281]
De har da tidlgiere i klubben udtalt, at Ole er fredet, fordi de har en langsigtet plan.
Hvad den plan så er, det må guderne vide.
#45: De er vel ude af Europæisk fodbold lige nu, men igen, der er lang vej til Maj
Men, jeg tror ikke på der skal særlig mange flere nederlag til, før han ryger.
#48 Der er kun spillet 12 runder, trods alt. Med 6 point op til top-4, så vil jeg ikke kalde dem ude så tidligt i sæsonen. Men det er nu heller ikke det, der bekymrer mig. Det er mest, hvor idéforladt, de spiller. Det er håbløst at se på. Og det skaber tydeligvis heller ikke resultater.
Det er så hyggeligt at se United fans "diskutere" om hvilket forslag til en ny manager er bedst/dårligst.
Lige nu synes jeg bare det kunne være sjovt hvis Keane rent faktisk fik jobbet. Det ville være humor
Avs.. Wolverhampton kommer foran 1-0 af Moutinho, 8 minutter før tid.
Det vil være første sejr for Wolves over Manchester United, siden 1980... Tak for kaffe