Der skulle komme endnu en prequel film om et par år, hvis man følger Ridley Scott's tankegang. Han vil bare ikke arbejde med den retning, som de nuværende film er gået mod, så det er spændende hvad han finder på
Alien Earth (med Spoilers)
Ja der er sgu plusser, og minuser. Begge i ekstrem grad.
Så landede afsnit 7.
Jeg bliver mere og mere forvirret. Hvad fanden er plottet efterhånden? Er det meningen at hende Wendy vil slippe den voksne Alien på Jorden og se den gå under? Og hvad med den der kom ud af Arthur. Jeg er maks forvirret, og der er kun ét afsnit tilbage der skal opklare det hele.
[postquote quote=78171]
Wendy er fascineret af Alien og hun er ved at bygge et had op til menneskers grådighed og løgne og det eskalere da de prøver at flygte og bliver overmandet. De er nok ved at ligge op til en S2
Jeg har opgivet den serie efter afsnit 5, syntes kun det alien scenerne der er værd at se....
Tror at vi er flere der havde håbet at serien havde taget en lidt anden retning.
Men måske er det opbyggende til senere sæconer . . .
Det er ikke lige frem blevet bedre....
Børnene er stadig lige pisse irriterende.
Plottet er halv tyndt og der er alt for lidt pulse rifle action.
I det mindste kan man sidde og håbe på ungerne kradser af - tror desværre ikke rødehætte er død og det vil næppe være velset, hvis serien tager livet af en flok unger.
Suk...
Var simpthen nød til lige at se 10 min Aliens for at redde mit humør.
"On an express elevator to hell, going down!"
"In the pipe, five by five"
"Hang on, we're in for some chops"
Fantastisk film 😁
[postquote quote=78300]Altså teknisk set så har de jo allerede klapset ungerne, de har enda vist gravstenene, og to af brødristerene også, så det er de vist ikke bange for . . .
[postquote quote=78302]We're on an express elevator to hell, going down. . . Det er trist at skulle sige det, men jeg tror at rating vise med serien, og den retning de har taget . . . It's game over man, game over . . .
Dette svar blev ændret 10 måneder siden af FunteX.
[quote quote=78303]Altså teknisk set så har de jo allerede klapset ungerne, de har enda vist gravstenene, og to af brødristerene også, så det er de vist ikke bange for . . .[/quote]
True. Men tror du ikke de blive upopulærer hvis de klapser den kvindelige hovedrolle?
[postquote quote=78307]
Hun er jo allerede en android . . .
[quote quote=78320]Hun er jo allerede en android . . .[/quote]
Men derfor kan de jo stadig godt tage "livet" af den.
Er det dybbere budskab i alle Alien film ikke den samme...
Det er at alt levende dør eller bliver slået ihjel af en alien :D
Vi prøver hele tiden at kontrollere det ukontrollerbar, og Chaos hvilket
altid medfører død og ødelæggelse :)
Så det bliver sjovt at se hvor mange der overlever sæson finalen.
Jeg tror plante alien går FULD-STÆNDIG amok i morgen. hhahhahahaha
Dette svar blev ændret 10 måneder siden af Canis_lupus.
Jeg har lige set sidste afsnit.
FUCK en fed afslutning. Der blev det lige lukket til kryds og bolle.
Hende WEndy er fandme bad ass. Jeg havde ikke gættet det med faren dog, men fed slutning. Og klart layup til en sæson 2
[postquote quote=78477]
Jep synes også det var rigtig fedt. Og håber virkelig på en S2. Håber dog også der bliver nogle konflikter imellem Wendy og alien. Det er lidt for pet hygge agtig;)
Jeg kan ikke erklære mig enig, men er da - oprigtigt - glad for at I nød den.
https://ibb.co/8gN2gcJ3
Season 02 - Wendy skal gå all in på Queen of the Blades, og bare smadre Jorden :D
Det kunne være et plot twist der ville noget..
#57 Det ville være sjovt, men kan ikke rigtigt se det hænge sammen.
De fem hybrider er ikke farlige på egen hånd (på global skala). Måske hvis de havde en hær af xenomorphs, men de har altså to plus et par æg mere... OG - meget vigtigt! - ingen måde at få flere æg på.
Plus: I Romulus har vi jo allerede set jorden 22 år efter Earth.