[quote quote=78510]De fem hybrider er ikke farlige på egen hånd (på global skala). Måske hvis de havde en hær af xenomorphs, men de har altså to plus et par æg mere… OG – meget vigtigt! – ingen måde at få flere æg på.[/quote]
Ærligt. Jeg har aldrig forstået hvordan en Xenomorph moder opstår. De kan vel også bare "fødes" af en grabber?
Oder wAs?
Alien Earth (med Spoilers)
Det skal nok opfattes lidt ligsom reptiler, og amfibiedyr kan formere sig a-seksuelt, og er der behov for det så kan en xeno udvikle sig til det enden fra starten af eller på sigt . . .
[postquote quote=78796]
Nu læste jeg op på det. Dronninger er nogle der kommer fra deres Home PLanet. Men, det er ikke forklaret hvordan de opstår. Det gør de bare... ud af det blå.
Lidt ligesom i Aliens. Det giver ikke mening
[quote quote=78838]Det skal nok opfattes lidt ligsom reptiler, og amfibiedyr kan formere sig a-seksuelt, og er der behov for det så kan en xeno udvikle sig til det enden fra starten af eller på sigt . . .[/quote]
Det skal nok opfattes lidt ligsom reptiler, og amfibiedyr kan formere sig a-seksuelt, og er der behov for det så kan en xeno udvikle sig til det enden fra starten af eller på sigt . . . Sådan jeg altid har set det . . .