Alien Earth (med Spoilers)

02/10/2025 kl. 17:54 #61
[quote quote=78510]De fem hybrider er ikke farlige på egen hånd (på global skala). Måske hvis de havde en hær af xenomorphs, men de har altså to plus et par æg mere… OG – meget vigtigt! – ingen måde at få flere æg på.[/quote] Ærligt. Jeg har aldrig forstået hvordan en Xenomorph moder opstår. De kan vel også bare "fødes" af en grabber? Oder wAs?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
02/10/2025 kl. 18:38 #62
#60 Jeg tror ikke man nogensinde har fået en officiel forklaring på det. Mon ikke bare én ud af 1000 æg er en queen eller noget I den stil? 🙂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
03/10/2025 kl. 17:02 #63
Det skal nok opfattes lidt ligsom reptiler, og amfibiedyr kan formere sig a-seksuelt, og er der behov for det så kan en xeno udvikle sig til det enden fra starten af eller på sigt . . .
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
03/10/2025 kl. 17:13 #64
[postquote quote=78796] Nu læste jeg op på det. Dronninger er nogle der kommer fra deres Home PLanet. Men, det er ikke forklaret hvordan de opstår. Det gør de bare... ud af det blå. Lidt ligesom i Aliens. Det giver ikke mening
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
05/10/2025 kl. 15:15 #65
[quote quote=78838]Det skal nok opfattes lidt ligsom reptiler, og amfibiedyr kan formere sig a-seksuelt, og er der behov for det så kan en xeno udvikle sig til det enden fra starten af eller på sigt . . .[/quote] Det skal nok opfattes lidt ligsom reptiler, og amfibiedyr kan formere sig a-seksuelt, og er der behov for det så kan en xeno udvikle sig til det enden fra starten af eller på sigt . . . Sådan jeg altid har set det . . .
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.