Udbud og efterspørgsel ?
Køb af RTX 3080
Var der nogen der rent faktisk fik købt et kort?
Fik 3 forskellige kort i indkøbskurven kl. 15.20-15.40 efterhånden som folk undlod at færdiggøre deres køb. Så med lidt tålmodighed kunne det lade sig gøre. Endte med at købe den "billigste" af dem.
Jeg sad også bare og spammede F5 på deres oversigt over 3080ti kort der var frigivet kl. 15. De fleste var røde, men engang imellem poppede en grøn køb knap frem. Af og til virkede den faktisk.
Det er sgu alligevel i overkanten for et nyt grafikkort. Det kunne man jo købe en top gamer PC for, for ikke så længe siden.
Håber snart vi får en mere normal situation, så vi kan få "normale" og måske endda fair priser? lol.
Mit GTX 1080 koster mere nu end da jeg købte det for 5(?) år siden. Damn.
Er denne for voldsomt prissat? Det er vanvittigt irriterende at pengene sidder så løst på en, når man egentligt ikke har råd.
GeForce RTX 3090, Core i7-11700K, 32 GB RAM, 2 TB SSD, WiFi, Windows 10 Home - 29.990,-
En enkel 3008'er på DBA til 10.500kr
Stadig latterligt, men måske tegn på lidt afmatning. Eller sogså bare en naiv sælger. De fleste andre er 1000 eller 2000 over.
Hvordan er det egentlig prismæssigt lige nu Mht at købe en sprit ny PC der er samlet ifht kun grafikkort, er det det samme?