Så starter vi.
Har I fundet noget godt? Jeg køber lidt ældre spil. Kigger på et OLED. Men jeg venter stadig på, at mit gamle tv dør... ?
Black Friday
Er det ikke først om en uge?
Godt nok annoncefinansieret men stadig et fint overblik:
https://blackfridaydanmark.dk/
[postquote quote=49333]
Det er hele måneden efterhånden. Black Week, Black month, Cyber Monday, Singles day...
Det er jo ikke fordi der er sådan set er reele tilbud, ligesom i Amerika. Mange steder sætter de priserne stille og roligt op i oktober, for så at kunne prale med voldsomme tilbud til Black Friday. Det er fup og fidus i min bog
Black friday var spændende i starten, men de sidste par år har jeg nærmest ikke kigget tilbud.
Ofte er tilbuddene kunstige eller ganske enkelt for fesne.
Næste år skal vi dig have ny gasgrill, så der vil jeg holde øjnene åbne.
Har købt et LG C2 42". Kunne ikke lade vær. Var ikke helt meningen. Men fuck it.
Hapsede en ny bærbar til kæresten i julegave, men jeg ved ikke om det som sådan var et godt tilbud for jeg har ikke haft tjekket prisen ret længe.
Kom også selv til at købe en Samsung Odyssey G9 neo skærm :)
Er på udkig efter en fornuftig bærbar. Ala i lowend mm-vision studiebærbarer. 15'' og gerne med baggrundbelyst keyboard.
Tænker jeg skal finde et nyt TV på 42-43". Har længe haft planer om at købe et til at erstatte mit Panasonic G20 fra 2010.
Hvor købte du og til hvilken pris? Kan det passe at det ser meget dybt ud i forhold til andre modeller? Jeg skal nemlig have det til at hænge på væggen og man kommer til at se det meget fra siden.
Jeg havde ikke lige tænkt, at jeg skulle købe PS4-spil, men holy shit!

[postquote quote=49408]
Holy shit. Nice steal:D Har du spillet part 1 LoU?
[postquote quote=49415]
Ellers nogle Diamanter af spil. Så skal du have fat i PS back bone. Ved ikke om de virker til ps4.
Slet ikke mulighed for at sætte dig i sofaen og spille??
Haft et lunt øje til Razer Blackshark Vs Pro Headset, normalt ligger det på omkring 1050,-
Faldt lige over det til 729,- ved Maxgaming - Så det blev til nu mit Black Friday, Saturday, Sunday køb ;)
https://www.maxgaming.dk/dk/tradlose-headset/blackshark-v2-pro-tradlos-gamingheadset
Pixel 7 Pro
PS5 HDD
Kommer sikkert mere...
Burde købe noget tøj ?