Så fik jeg bestilt Mario Kart World og Cyberpunk 2077: Ultimate Edition. Sidstnævnte til 449kr., hvilket virker som et steal. Det er inkl. Phantom Liberty, og det er rent faktisk et fysisk spil. Selvfølgelig skal jeg da have det til launch. Så har jeg både et hyggeligt multiplayer-spil og et større singleplayer-spil til launch. Det skal nok blive godt.:) Og så snupper jeg Welcome Tour digitalt til €10. Jeg når ikke at blive færdig med de 3 inden Bananza i midten af juli, så der kommer til at være rigeligt at gå igang med.
Nintendo Switch 2 tråden
Fik bestilt en Switch 2 fra Amazon i Frankrig, til ca 3500 kr :))
#122 Jeg havde bestilt inden Nintendo havde åbnet op for alle (eller hvert fald inden jeg hørte det).
Det er dog stadigvæk 3€ billigere så ser ingen grund til at skifte over, og så tror jeg ikke at de håndterer dansk moms korrekt, men det må de vel (ikke) selv om :))
Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.
Fuck det, bestilte også en MKW bundle fra Nintendo så er jeg helt sikker på at Bergsala ikke får mine penge :))
[quote quote=75777]og så tror jeg ikke at de håndterer dansk moms korrekt[/quote]
Du køber fra den tyske eller irske Nintendo Store. Begge inden for EU. Der er ikke bøvl med moms eller noget som helst.:) Deres kundeservice er lort, men det er så noget helt andet.
Jeg venter på min lokale Mediamarkt åbner for forudbestilling. Vil rigtig gerne kunne hente maskinen selv på dagen.
Jeg husker at give omkring 700 kr for N64 spil i 1997, det svarer ca. til 1200 kr. i nutids penge!
Så i skal sku ikke pive! 🤣
https://www.gamespot.com/gallery/mario-kart-world-14-new-details-nintendo-just-revealed/2900-6601/
En god artikel om Mario Kart World, det er udvikleren som fortæller om deres design valg og tanker.
Jeg er 3-4 cups inde i Mario Kart World. Der er sgu nogle fede baner, og soundtracket er fyldt med bangers.:D
Er også begyndt at game lidt mario kart world.
Er der en officiel måde at undgå blue shells på? Her tænker jeg ikke på rewind trick eller andre hacks.
Synes også jeg rammes af lyn som er umulig at undgå 😢
kan da lige nævne min nintendo youtube kanal ;D
https://www.youtube.com/@KNAS-Gaming
Det er sgu en sej lille maskine :-) Er rigtig tilfreds med den. Nu skal de bare gief Metroid Prime 4, men jeg kunne pludselig godt frygte, at de venter til jul.
Hvad er jeres anmeldelse af Mario Kart World?
Hvilken score vil I give spillet?