Alle stempler fundet og sidste "boss" klaret i Welcome Tour.:D Jeg har også ramt 100 medaljer. Hvor langt er I andre?
#159 Jeg har snuppet det. Jeg satser på at prøve det i aften.:)
Nintendo Switch 2 tråden
15 minutters Bananza Direct på onsdag.🔥🔥
Er der nogen af jer der har prøvet ZELDA spilene på Switch 2? Opdateret med HDR osv.. 60 fPs...
Hvordan er det?
Holy smokes, Bananza ser vildt ud!
Hvad tænker I bliver de bedste couch coop spil?
Haha det ser sgu gak ud på den bedst tænkelige måde. Kunne godt blive en klassiker. Direct'en er her:
https://www.youtube.com/watch?v=YVUidGTR8xg
#170 ah min fejl :) købte først Switch 1 ret sent så troede Odyssey var der til launch.
Synes stadig der virker underligt at de bruger et multiplayer spil som launch title, når platformers er i deres DNA. Men det virker til at de generelt er gået mere ind på det sociale også i deres hardware, så det giver nok fin mening. Og som du nævner er Mario Kart en storsellært.
Dette svar blev ændret 1 år siden af -dut-.
Uuuuh boy, 150cc er en mundfuld. Anyway, jeg har rundet 50+ P-switches. Hvor langt er I andre med free roam?
Bananza + amiibo er bestilt hos Proshop. Jeg forstår ikke, at amiibo'en ikke kan købes hos Nintendo Store endnu.🤔
Mirror Mode unlocked. Der arbejdes på de 3 stjerner i alle cups og rallies.:)
Nu prøvede jeg Knockout Tour online for første gang og ja det er riiiimelig kaotisk men også rigtig sjovt. Endte som nr. 11 eller 12 var det vist, hvilket jeg efter omstændighederne var okay tilfreds med, haha.
Jeg har fået 3 stjerner i alle cups på 150cc. Jeg er begyndt at arbejde på rallies, men de er godt nok en del sværere.😅