Så er Pro Controlleren landet her på matriklen. Damn, den føles blød!
#139 "Jeg hygger mig med det"/10
Nintendo Switch 2 tråden
Fik først min MKW bundle i dag, godt nok vildt de ikke leverede om fredagen...
Free Roam i MKW har potentiale, men der er godt nok nogle ærgerlige mangler. Men det er skidesmart til ungerne, der bare skal øve sig lidt på at køre og bruge en controller.
Knockout Tour er lidt en blandet landhandel i singleplayer. Men online er det 🔥🔥🔥!
* Free Roam i MKW har potentiale, men der er godt nok nogle ærgerlige mangler*
hvilke mangler er der?
#144 Manglende overblik over fundne Peach Medallions og klarede P Switches. Og jeg klarede en P Switch, jeg havde klaret før, fordi jeg tænkte, at jeg kunne gøre det bedre. Det kunne jeg også, og da jeg kom i mål, så skrev spillet "New Record!". Men hvor kan jeg se de records henne?😅
Free Roam er desværre ikke bagt helt færdigt.
Det er en Donkey Kong mission i Free Roam btw - som jeg fandt da jeg tilfældigvis kørte rundt som DK.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Paybacktime.
Altså inspireret af det originale DK spil.
Nogle der har bemærket om docken har meget blæser støj.. Kan se der er nogle tråde omkring, men lyder lidt til, at der må være tale om defekter
Fedt - det jeg har læst mange beskrive er. lidt ala denne video. Det ville du nok sikkert have haft bemærket ;)
https://www.youtube.com/watch?v=m51-AAqzpUw
SÅ fik jeg sku prøvet Mario Kart World i en times tid i går.
Dejlig lille maskine, og hyggeligt spil :)
jeg skal helt sikkert have den på et tidspunkt..
Det er så vildt at se hvor 'fint pudsede' nintendo spil er, i forhold til alle andre spil derude.
Jeg tror de eneste som plejede at levere spil på det niveua var Blizzard (før i tiden)..
men det ser bare mega godt ud med Mario Kart i 4K og helt flydende.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Canis_lupus.
3 stjerner i alle Grand Prix og Knockout Tours på 100cc. Videre til 150cc.:)
Så er første sejr i online Knockout Tour i hus.:D Ren kaos-mode. Skuffende, at man ikke engang får en sticker for det.:(
har spillet mario kart 8 deluxe, men har stadig aldrig lært de tricks man kan udføre OG at undgå blå skjold og lynet.
Er der nogen af jer, der har snuppet No Man's Sky - Switch 2 Edition til 160kr. på eShoppen? Er det værd at bruge tid på?