#19 jeg tror ikke at man skal tillægge det for meget.
Bird of Play er i luften
Enig mhs til at diverse henvisninger til andet end BoP er fjernet.
+1
GL HF :)
+1
Ikke så meget at undre sig over. Blot en nem konstatering af, at ejeren af dailyrush.dk ikke ønsker at bidrage til, at holde den tidligere brugerbase samlet.
Det er han i sin gode ret til, men klart et kedeligt signal at sende, og en sørgelig tak for den støtte vedkommende har modtaget siden sin overtagelse af DR.
Hvad er det jeg har misset? Når jeg går på dailyrush.dk står der da links til rushers?
[postquote quote=9400]
Det er åbenbart smidt tilbage igen efter flere klager :D
[postquote quote=9404]
ARE YOU NOT ENTERTAINED?
Kan se at DR lever videre i bedste velgående her på siden.
Tillykke til Chrism og al held og lykke med det. Jeg ved du brænder for det og jeg krydser fingre for at det bliver alt det du håber på! Kommer jeg til at bruge BoP? Måske, kommer meget an på indholdet. Forummet kommer jeg ikke til at bruge. Rushers har allerede, og overgår, det jeg ønsker i et forum. Og jo mindre det er koblet mod FB og andet skrammel jo bedre. Så der er rushers.dk fuldstændig perfekt i min optik.
Jeg læser primært mine nyheder på de større udenlandske etablerede sider (primært Eurogamer). Og rigtig meget af det jeg forbruger er dybdegående tekniske videoer. Det format siger mig bare mere end skriftlige artikler.
Så hvis BoP skal være interessant for mig, så skal det være fordi de / i går direkte i dybden med specifikt det danske landskab i spiludvikling. Altså bringer nyt om alt det de udenlandske sider IKKE har. Så det er udelukkende der min interesse kunne findes.
Jeg er sikker på det var en UFO.
#29 Velkommen til :D
#34 Det er faktisk ikke så ringe en indgangsvinkel til at skabe et nyhedssite der skiller sig ud. Fremfor en side som alle de andre..
Generelt til
topic: Synes bare det vil være synd, hvis man ikke kan finde sine gamle DR forum "venner" fordi man ikke il skilte med det på DR.. Så det er rart at se de igen henviser til det på siden :). Kudos.
Hvem er Moderatorer hos #@Chrism'rovfugle? Håber selv på #@aloC og #@Hau%(#/* andre gode, vidende "veteraner" fra DR.
*allerede her = Alt godt.
[postquote quote=9424]
Godt der er "rovfuglene" lige til dig ♥
#34: Jeg kommer skam til at holde øje med dansk og skandinavisk gaming, men selvom Hitman og Valheim er de store kanoner lige nu, så sker der bare ikke nok interessant på vores breddegrader, til at et helt site kan dedikeres udelukkende til det. Men jeg har helt klart ambitioner om at dække skandinavisk gaming. Sidens første spilanmeldelse er også Bonkies fra norske Studio Gauntlet, så en blid men god start på emnet :-)
#37: Du er velkommen hos spillefuglen, men indtil forumaktiviteten virkelig stikker af derovre, så har jeg tillid til at du kan moderere dig selv ;-)