#39 Haha, skal Stultus stå for sin egen moderation? Det kan blive et tilløbsstykke i sig selv.:D
Bird of Play er i luften
OKAY? Er det @ eller #? Hvad er det nye og korrekte?
@=når jeg overclocker mine latterligt gamle CPUer! Og # er når JEG henviser til et tal i en, længere tråd!
HashFORBASKEDEtag er nyt! PRAVDA?
Hjælp nu lige en simpel tosse?
@chrism flot side... Glæder mig rigtig meget og læse dine artikler på siden.
Kunne være fedt hvis Rushers kunne linke til dem, bare engang imellem.
[quote quote=9574]Hvad er holdningen egentligt til at bruge nyheder til a promovere eget indhold?[/quote]
Kan du uddybe hvad du mener her?
Det gør vel ikke noget, indhold er indhold
[quote quote=9580/]
Principielt ja. Det kan man jo vælge at tolke både som en fordel og som en ulempe.
Synes næsten det er ærgeligt at der kom SÅ mange alternative steder at hænge ud - især BoP og Rushers.dk kommer til at dele flokken og det taber vi bare alle på. Det er jo jer røvhuller som ER Dailyrush - uanset hvad det hedder eller hvor det er placeret. I hvert fald i det næste lange stykke tid. Derefter vil et nyt site have egen identitet - omend rødderne (hisotriske & brugere) er DR.
Håber i det midnste, at Facebook samt reddit lukker og slukker, så det ikke erhele 4 steder der skal dele brugerne!
Tænker også at der er plads til begge. BoP har mere fokus på nyhedsdelen og rushers.dk har primært fokus forumet. Jeg synes også det er fint nok at poste BoP nyheder her inde, det vinder begge sites vel på.
#53 Har ikke været på dem siden rushers gik i luften. Det var mere om andre havde forvildet sig der ovre. Uanset, så synes jeg det steder bør lukkes helt for at undgå forvirring om hvor det sker..
#54 Måske. Jeg ville dog fortrække et enkelt sted. For mig at se vil det være optimalt at merge dem, så rushers stod for forum delen og BoP for nyhedsdelen. Det er nok ikke realistisk, men det ville komplimentere hindanden så fint.
Forsiden ser ok ud, måske lidt i tvivl om det hvide look, bliver lidt for white :)
Forum delen behøver jeg ikke, og det ser ud til at andre tænker det samme.
Held og lykke med siten!