#52 Altså, Chrism har jo åbent meldt ud, at han IKKE vil lave en DR-klon, og at der er tale om en ny begyndelse. Så Rushers og BoP har to forskellige udgangspunkter.:) Herinde har vi taget udgangspunkt i, hvad vi gerne ville bevare fra DR, og så arbejder vi videre derfra.
Bird of Play er i luften
https://youtube.com/channel/UC3W2aFtmxKvb29Wu0m0z9-Q
Jeg kan stadig ikke kommentere på artiklerne - kan se de var opmærksomme på det allerede d. 2/3. Uheldigt alligevel :)
Ved ikke hvad det er ved sidens navn men det vender helt forkert i munden, men det er nok bare mig.
Tror bare ikke bird of play er en vending som ville give mening for en native engelsk talende.
Går ud fra det er en engelsk version af spillefugl der er sigtet efter?
Held og lykke med sitet men der skal virkelig lægges nogle krafter i at få det kommentering op hurtigt :)
Altid godt med nye initiativer - held og lykke med det!
Det er tydeligt at du har lagt mange timer i projektet.
Jeg er dog ikke fan af det asymmetriske design, som artiklerne præsenteres i.
Det roder for mit øje.
#68: Bird of "PREY" for at være helt præcis, men close enough ;-)
#69: Designet er meget med vilje. Det var hele tiden tanken at sitet skulle være meget anderledes end andre gængse gaming-sites, og som tidligere nævnt i tråden, IKKE en direkte efterfølger til Daily Rush. Så jeg er helt med på, at det er lidt af en omvæltning, i forhold til hvad man er vant til, men jeg tror på det, og jeg synes det matcher den tone jeg benytter i artiklerne.
Synes nu fint om designet. Håber du får de sidste børnesygdomme ud af sitet. Tror også det er på nyhed især anmeldelser, siden du skal være god. For det er der du er bedst.