[postquote quote=67591]
Kan ikke se at jeg noget sted skriver hun ikke er kvalificeret, blot at det statistisk set oftere vil være en kvalificeret mand alene grundet antallet af mænd.
Hvis vi har 1000 Mænd og 10 Kvinder Som har interessen i høj nok grad til at være relevante for stillingen, så taler odds i meget høj grad for det bliver en mand over en kvinde - alene grundet antallet. Hvis ikke man kigger på køn, men alene kvalifikationer, så giver det jo sig selv at i ovenstående tilfælde formodentlig vil blive en mand som løber med stillingen.
Jeg mener dog at man godt i nogen grad også kan skele til køn for netop at få flere af modsatte køn til også at interessere sig for fodbold, så længe de er kvalificeret på nogenlunde samme niveau som tilsvarende mænd. Det synes jeg i hvert fald DR er lykkedes rimeligt godt med sådan lige umiddelbart af hvad jeg har set.
Jeg er helt enig i hun er MEGET bedre end Lord Bendtner.
At man skal tage kvinder med for flere reklamepenge er ikke noget jeg er bekendt med i en dansk kontekst.
Roskilde festival ramt af Woke Virusen
Fra Knekker
Mænd er bygget fysisk og psykisk bedre til at forstå spillet på et langt højere niveau end kvinder. Det er ikke blot min “rabiate” mening, det er en kendsgerning, at der findes et hav af mænd som ville kunne varetage hendes job og bringe bedre analyser end hun nogen sinde ville kunneDet er mere eller mindre direkte sagt at alle mænd ville være bedre til jobbet end hende. Et hav betyder uendeligt mange. For mig er det klam læsning, og fra et menneske der i hvertfald ikke burde have nogen pige børn.
Det er også helt forkert at bruge bendtner synes jeg og det giver et forkert signal at tror at han er god rollemodel for fodbold eller for noget som helst. Manden brugte stort set hele sin fodboldkarriere på at fucke det op. lad ham bare være "influencer" (influenza) der er lidt sidney lee over ham.
[quote quote=67598]For mig er det klam læsning, og fra et menneske der i hvertfald ikke burde have nogen pige børn.[/quote]
Det er så tydelig at du har pige børn derfor du har så travlt med at misbruge ordet "klam".
Du minder mig om de mandlige feminister der render rundt og advokere for at kvinder i vesten skal have endnu flere rettigheder. Disse mænd er tøffelhelte i bedste beta stil, og det der kommer ud af deres mund kan man ikke andet end le af.
Problemet med folk som dig med små piger, er at i opdrager dem til at tro at de kan akurat alt det samme som mænd, hvilket resultere i der bl.a. lige skal være styr på karrieren inden de slår sig ned og får børn. Når den er på plads, fylder kvinden 35 år og nu skal have lægehjælp via Vitro for at kunne få børn. Lige nu har vi en pandemi vesten med faldende fødselsrate, bla. fordi kvinder har svært ved at få børn pga. alderdom.
Noget der lyder til at være gået dig forbi, så er Mænd og kvinder bygget forskelligt og har forskellige personligheds træk. Mænd besidder områder som de generelt er bedre til end kvinder(mere hårde værdier), og kvinder har områder som de generelt er bedre til end mænd(mere bløde værdier), hvorfor det altid er bedst for børns mentale stabilitet, at de opdrages i en intakt kernefamilie, hvor både mor og far bidrager med hver deres unikke kvaliteter.
At du hævder at mænd og kvinder kan akurat det samme, er den største løgn i vestens nyer tid, og hvis der er noget som er klam, så er det at dine børn kommer til at lide under din løgn og disillusion.
Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.
[postquote quote=67600]
Meget enig Knekker.
Tydeligt der er mange som er blevet politisk korrekt bare for at være det.
[quote quote=67600]At du hævder at mænd og kvinder kan akurat det samme, er den største løgn i vestens nyer tid, og hvis der er noget som er klam, så er det at dine børn kommer til at lide under din løgn og disillusion.[/quote]
Der er ingen der siger mænd og kvinder kan de samme ting. Men, de skal have de samme muligheder. Hvis en kvinde kan noget bedre end en mand, så skal hun da have lov til at gøre den ting, som f.eks. at være ekspert kommentator ved EM
Du glemte en ting knekker:
Er det her woke: https://ekstrabladet.dk/underholdning/kultur/derfor-sagde-han-ja-vigtigt-med-en-moerk-mand-i-det-program/10292574
[quote quote=67604]Tydeligt der er mange som er blevet politisk korrekt bare for at være det.[/quote]
Ja det er åbenbart vigtigere at være politisk korrekt, end at tage hensyn til vores nuværende borger og samfund, ligesom vi bl.a ser med den masse indvandring til Europa der finder sted. Men nå, det er en hel anden snak.
Jeg opdrager mine piger til at de kan være lige hvad de har lyst til, deres evner og lyst er deres begrænsning.
Jeg holder dem ikke nede som du gør.
Det har ikke en skid med politisk korrekthed at gøre, det er bare det du kaster ud for at efter rationalisere og overbevise dig selv om du ikke er et dumt svin.
Jeg tror JamesPond og dig selv er de eneste du har overbevist.
Hop hen til Manospheren og og æd dine "red pills" mens i circle jerker og fantaserer om de gode gamle dage i 50'erne.
Man bliver seriøst 10% dummere hver gang man læser et af jeres indlæg.
Dette svar blev ændret 2 år siden af VxChemical.
#87: Husk nu,
3. Det er et krav, at alle henvender sig til hinanden i en sober tone. Også selvom en anden bryder denne eller andre regler. Hvis et emne eller en diskussion, tager overhånd. Kan man henvende sig til en moderator. Personlig opgør imellem en eller flere parter frabedes, og bør tages uden om rushers.dk, overholdes dette ikke kan det medfør sanktioner.
Jeg sletter ikke dit indlæg denne gang, selvom det er på grænsen. :)
@knekker:
Nu bevægede vi os ind i Fodboldens verden, hvor du stak helt af.
Men, er du generelt sådan, at kvinder ikke kan have en ekspertviden om en sport?
Må der heller ikke være kvindelige eksperter og kommentatorer til Håndbold?
Til Badminton?
Til tennis?
Hvor må der være kvindelige eksperter og kommentatorer?
[quote quote=67613]Men, er du generelt sådan, at kvinder ikke kan have en ekspertviden om en sport?[/quote]
Jo selvfølgelig, jeg tror bare at når det kommer til fodboldt, så er der et væld af eks fodboldt trænere på højere plan, som ville være kunne gøre det bedre. Spørgsmålet er så hvor højt et plan det behøver at være og om hendes niveau ikke er godt nok til hr og fru jensen? Det har jeg ikke nogen særlig mening om.
Når der bliver snakket om kvinder i fodbold studiet, så synes jeg faktisk de er blevet bedre til at finde nogle der er dygtige, og jeg vil jo også mene at det ikke er Champions League uden Luna Christofi. Når det så er sagt, så giver det jo god mening at der er flest mandlige eksperter når det er mænd der spiller, tilsvarende så giver det også god mening der er flest kvinder når kvinderne spiller. Skal ikke kunne sige om det også forholder sig sådan, da jeg endnu har min første kvinde kamp til gode.
Tit handler det også om hvor meget presence de har på skærmen, og om det er dem der leder seerne igennem løjerne, med at sætte gang i de forskellige eksperter eller om et er dem der udtaler sig om taktikker osv.
[postquote quote=67610]
Knekker har tydeligvis ramt et ømt punkt siden du er nødt til at bruge sådan argumentation.
Vælger du at være politisk korrekt fordi du tænker det giver dig frihed til at voksenmobbe?
[quote quote=67615]Det har jeg ikke nogen særlig mening om.[/quote]
Når du siger kvinder ikke kan være eksperter til fodbold, så har du jo netop en mening. Men, din mandschauvinistiske tilgang viser bare du lever i en helt anden verden og tid.
At du ikke kan se, hvorfor man vælger at bruge kvinder på en statsbetalt kanal, viser rigtig meget om dig.
Jeg ved hvem i sidder og ser på Youtube dagen lang.
Tror ikke nogen af jer nævner jeres holdninger højt blandt familier og venner, kun når det er sikkert bag et keyboard.
Mit ypperste mål er at opdrage mine børn til at være søde behagelige mennesker, der behandler alle ligeværdig om de er mand, kvinde, sort, hvid, gay, what ever.
Jeg kan ikke lide mennesker der ikke respekterer andre.
Hvornår skulle tiden I jeres holdning være gået i stå? Da man kunne knalde sin kone en hvis maden eller kaffen smagte dårligt`? Eller er det okay de har fået lov at komme ud og passe børn?
Men som jeg sagde, jeg er færdig her I denne tråd, jeg har ikke tid til tåber :)
Dette svar blev ændret 2 år siden af VxChemical.
[postquote quote=67620]
Mystiske antagelser, man skulle næsten tro at du troller.
At påpege at I nogle områder har mænd en fordel / større statisk sandsynlighed for at have mere viden - præcis som i andre områder med kvinder.
Så slår man automatisk sin kone og hvad har vi.
Er du en Troll?
#68 Post alle de memes du vil ?, du har stadig ikke kunnet vise nogen dokumentation for din påstand.
Der er et bestemt segment derude, der brændende ønsker at "get woke, go broke" skal være virkelighed. Så når Disney er i problemer efter forskellige "woke" initiativer, kaster de sig frådende over det. "Post hoc ergo propter hoc" (slå det op). Men de har altså en bred vifte af problemer. Den YouTuber, du selv linkede til, gennemgår nogle af dem. Og læg mærke til hvor mange kommentarer artikler om Disney har, hvor folk skriver de ikke gider deres priser i parkerne længere.
Her er en Forbes artikel, der gennemgår hvor ekstremt de har blødt penge til Disney+.
Plus corona, plus generel superhelte træthed, plus Pixar ikke længere er, hvad det har været, osv. osv.
Der er med 100% sikkerhed folk der dropper dem pga. "woke". Men i hvilket omfang er der ingen der ved. At det skulle udgøre størstedelen eller bare en væsentlig del af deres problemer, er stadig bare en påstand, der passer ind i et bestemt narrativ.