[postquote quote=67624]
Vi har et par stykker derhjemme, tak. Ser dog ikke relevansen til mit spørgsmål til VX?
Det må være tydeligt for alle, at bare fordi man er uenig så begiver han sig straks ud i argumentum ad hominem. Det gælder iøvrigt også Kenkari.
Roskilde festival ramt af Woke Virusen
Har ikke selv set Acrolyte, men det skulle åbenbart handle om stærke uafhængige space hekse som kan gøre sig selv gravide, Lol. Vildt den ivre der er iblandt Disney's ledelse for at sprede deres politik, at de er villig til at smadre deres gamle fanbase som de har bygget op igennem årtier.
Bruger scoren lå på omkring 14% inden den blev fjernet.
Go woke, go broke. RIP Starwars.

Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.
Sorry min beskrivelse var ikke helt fyldestgørende
*stærke uafhængige lesbiske space hekse, som kan gøre sig selv gravide via the Force.
Luckily, queer writer-director Leslye Headland’s new Disney+ series The Acolyte is another very welcome breath of fresh air in the galaxy far, far away, and its most recent episode, centering on a coven of lesbian space witches — yes, really — is its most absorbing yet. It’s the kind of representation I’ve been craving from a Star Wars story for years. In the hands of Headland and her team, queerness isn’t a checkbox, it’s an additive way to question institutional power and norms, and to interrogate the kind of attachments that are considered “right.”https://www.them.us/story/the-acolyte-star-wars-lesbian-space-witches-queerness-the-force
Ja jeg synes det er lidt en skam, var ellers fint underholdt af Mandelorian.
Mhs til Rotten Tomatoes, så ser det ud til at fjernelse af brugerscoren, var en teknisk fejl. Scoren er tilbage igen.
https://www.youtube.com/watch?v=qCtwjmuXu2E
Der var en der lavet et sjovt klip hvor natalie portman taler om sin karakter på ganske normal vis og så klip til star wars nutidens måde.
#105 kan godt være det var en teknisk fejl, men pudsigt, men vi så jo med Amazon rings of power hvordan de slettet og ændrede i bruger scoren på imdb.. som de selv ejer. Ville også være et dødsstød hvis man fandt ud af andet.
Problemet med disney og lige nu the acolyte er at alt det media der har været omkring det kun har handlet om lgbt og alt det andet vi har snakket om og meget lidt om andet, og showet har ikke rigtigt noget at byde på ud over det..
Og historien er blevet så tynd og plat efterhånden at man ikke kan holde det ud, karakter ændre mening konstant og tager valg der ikke giver mening at all. og jeg fatter ikke hvor det mega budget er blevet af, where is the money!? og så elsker jeg bare hollywood hvor man uden problemer bare kan ansætte sin kone i en hovedrolle uden problemer.
En af main castet mener sågar det er anakin der springer deathstar´en i luften.
Rings of power havde de der super cringe "Super fans" som de brugte til at hype/promote det til de der events de holdte og uploaded.. indtil det fik så massiv negativ ratio på youtube at de begyndte at fjerne at man kan se hvor mange thumbs up og down der er.
Det er sjovt at mange nævner at Star Wars blev ødelagt af "Woke" Disney. Personligt kan jeg kun lide Star Wars episode 4, 5 og 6. Derefter gik det selv galt for Georg Lucas. At folk klager over at vores tid ødelagde noget for 40 år siden giver for mig ikke nogen mening.
Hvad er det du mener der gik galt for georg?
Den sidste fra georg kom for 19 år siden
#109. Men de kommer fra fra manden selv og må gå ud fra det er fra hans vision om hvordan det skulle være fra 1-6 og 1-6 høre sammen.
Jeg synes selv 1-3 er bedre på alle parametre fra skuespil til cinematografi til dialog osv, men det er 50% af den samlet historie er jeg godt klar over.
Så ja det ved jeg ikke om der er noget woke i, forfatteren, ophav mandens vision more or less kommet ud i 1-6 og han har selv kunne stå for de fleste valg.
Episode 1-3 bliver ikke bedre fordi at episode 9 måske er dårligere.
[postquote quote=67668]
Så er din kommentar måske ikke helt relaterbar til emnet, kunne man mene :)
Jeg har også masser af film og serier jeg ikke synes er gode, men det vi snakker om, er at om de er woke
[postquote quote=67671]
Men, du skriver "Personligt"
Personlige meninger kan man ikke bruge til noget. Der skal ses på tallene.
Og så Knekkers underlige tanker om woke
[postquote quote=67672]
Du har været efter Knekker siden han var uenig med dig omkrin Tesla. Det virker lidt til at være online mobning
[quote quote=67686]Du har været efter Knekker siden han var uenig med dig omkrin Tesla. Det virker lidt til at være online mobning[/quote]
Det var da en underlig kommentar. Jeg er kun efter Knekker når han stikker helt af ud af en tangent. Ikke fordi det er Tesla :)
Men, det var et sidespor, tilbage til hvor vi kom fra.