Hej venner :)
Hvad synes I om annonceringen?
Jeg må indrømme, jeg er lidt hyped :D
Man kan se meget mere her: https://www.windowscentral.com/windows-11-new-file-explorer
Windows 11 annonceret
Flere ikoner og mindre tekst i menuer? Booo!!
Synes det lyder noget banebrydende at kunne anvende android apps på lige fod med windows programmer og apps.
Tror det er godt tænkt, og et skridt på vejen mod bedre integration.
Det selvfølgelig fordi Microsoft er bag ud på point i forhold til mobil. Fedt de prøver at anvende noget det allerede er stort i stedet for at komme med en ny windows mobil, som de nok aldrig kommer til at lykkedes med.
Bliver spændende om det virker godt.
Kommer dog an på pris om 10 skal skiftes til 11.
Dette svar blev ændret 5 år siden af hunterSEG.
Det bliver da max fedt at få Direct Storage til at virke. Goodbye load tider.
Syntes bade det ser lækkert ud og lyder ganske fornuftigt :)
Altid klar på noget nyt!
[quote quote=19314]Edit: har ikke lige gennemskuet hvordan jeg kun quoter noget af dit indlæg[/quote]
Du markerer den del du vil quote, og trykker på quote teksten som du plejer. Skide smart :)
Tjah springer nok også let og elefant hen over det i og med deres app ikke mener min I7 7700K kan være med på vognen
Det ligner Windows Vista 2.0.
..This means that all machines running Intel’s sixth and seventh-generation processors are not eligible to get the new update. Meanwhile, on AMD-based systems, the A-series and FX-series, along with Ryzen 1000 and most Ryzen 2000 chips will not be able to run Windows 11....
You gotta be fucking kidding!?
#15 Åh-ja, du glemmer som altid - at jeg ER på Phenom II 1100T'er!?? ♥ OG derpå: Små SSD'er som OS-drev, SSHD som spil disk, samt en masse 50K+ timers HDD'er til Mature HAIRY/FULL BUSH Pron :-)
..det er lidt mere; sjette & syvende gen. fra INTEL™ samt de første Ryzens, jeg måber en smule over!
PS. Win7Pro til..udgangen af 2021 på den 'primære', som dét ser ud...
#knekker: DU ved godt jeg har en Toyota Avensis Diesel-hakker, ik' El-boi?
Dette svar blev ændret 5 år siden af StultusX2.