To Elbil eller not?
Jeg synes kabinen i en M3 er røvsyg og uinspirerende, men det er alt sammen ligemeget når først accelerationen sparker ind og konen bliver banket tilbage i sædet.
Det er godt tænkt, når nu man ryger hash og vil bygge biler som gerne skal have ensartede og tætte samlinger
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Allan Hansen, en af Danmarks største forhandlere af luksus biler, vil ikke længere tage Tesla i bytte ved bilhandler, da de er blevet trætte af den mængde ting der skal fikses på bilerne, både før, og efter de er handlet videre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27881]
Han endte med at tabe ca. 50.000 på bilen på omkring 6 måneder, så tror skam ikke han lyver ?
Om der så også har været andre årsager til han skiftede bilen ud ved jeg ikke.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#203 Siger ikke at din ven ikke har tabt penge (Bil er sjældent en god investering).
Men at Tesla sku’ forlange en “down payment”, skal han længere ud på landet med.
Tesla giver et overslag på hvad en evt. reparation koster, som efterfølgende bliver reguleret til 0,- hvis det viser sig at være en garantisag.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Ham der byttede sin Model 3 til en ID.3
LMAO! Jeg har virkelig svært ved at tro på det Men ok ja, nogen mennesker fortrækker bare en mindre bil med:
* dårligere range
* kolossalt elendigt batteri forbrug
* dårligere ladenetværk
* dårligere og langsommere infotainment system
* dårligere navigation
* dårligere lyd (teslas var designet af tidligere B&O ingeniører
* dårligere selvkørende egenskaber og autopilot system
* mindre baggage plads.
Mht
*havde bla. problemer med lister på dørene.*
Jeg har haft min Model 3,i 9 mdr nu.. 18.000 KM, og stadgivæk 0 fejl.
Og selv ved de få bruger
Der kan have oplevet det, Teslas service som bookes via appen, kommer ud og fikser det til 0kr da den slags fejl vil helt klart være på garantien.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Hov jeg glemte lige det sidste,,
* en tophastighed der er lidt til grin 160 km/t..
Kombineret igen med elendig batteri forbrug (hvilket nok er årsagen til at Max hastigheden er Capped ved 160.)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[quote quote=27931]LMAO! Jeg har virkelig svært ved at tro på det Men ok ja, nogen mennesker fortrækker bare en mindre bil med:[/quote]
Din attitude er temmelig kedelig at høre på. Du aner ikke hvad folks præferencer er, så lad dog være med at gøre grin med folks valg.
[quote quote=27936]* en tophastighed der er lidt til grin 160 km/t..[/quote]
Det er da totalt irrelevant hvad tophastigheden er, hvis han aldrig kører så stærkt. Sidst jeg checkede, der måtte man ikke køre mere end 130km/t nogen steder i DK og hvis han aldrig kører i f.eks. Tyskland, så er det totalt irellevant.
Hvordan er det forresten med rækkevidden på en Tesla der kører 160 - den er vist heller ikke noget at råbe hurra for.
Man kan nemt gå forbi diverse Facebook grupper og hurtigt se, at Tesla ikke er så guddommelige som i gør dem til.
Indrøm dog bare, at Tesla også har problemer med deres biler i stedet for, at blive ved med at benægte og gøre grin med alle andre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27936]
Nu er personen ikke lige fyldt 18 år, så kunne det tænkes tophastighed og acceleration ikke var hans primære fokus?
Du er virkelig snæversynet!
Elendigt batteriforbrug? Hvordan finder du på alt det lort du lukker ud?
Dette svar blev ændret 4 år siden af Ghidora.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#205 Jeg synes du skal ringe til Elon, for du må være den første person i verden at få en bil uden fejl.
Men dit argument går begge veje. Så grunden til man skal vælge en M3 over en IONIQ5/EV6, når Tesla:
*lader langsommere.
*dårligere komfort.
*mindre bagage plads.
*mindre plads på bagsæder.
*må trække mindre.
*dårligere bygge kvalitet.
*dårligere materiale kvalitet.
*dårligere garanti.
*dårligere maling.
*grimmere design(subjektivt).
Eller grunden til man skal vælge en M3 over en Mercedes EQS?
*dårligere rækkevidde.
*lader langsommere.
*markant dårligere komfort.
*mindre bagage plads.
*mindre plads på bagsæder.
*må trække mindre.
*markant dårligere bygge kvalitet.
*markant dårligere materiale kvalitet.
*dårligere garanti.
*markant dårligere maling.
*grimmere design(subjektivt).
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#207 hvad med at gå efter bolden istedet for manden? Prøv at se alle de ting jeg listede op.
Manden prøvede at sælge en ID3 som noget godt, når tyske bilmagasinet har dumpet den fuldstændigt og kaldt den skuffende. Sorry men når jeg ser Bullshit, så bliver jeg nød til at ‘Call’ det.
#209 køb du bare en Ioniq 5 , så kan jeg sidde og grine lidt på vej til Italien, mens du holder i kø til en Ionity lader hvor halvdelen af deres standere virker, og du venter i kø sammen men andre bilister der har El
*Bmw, Audi, Porsche, Volkswagen, Peaguet, Seat, Reanult, Mercedes
Og jeg videre efter 25 min ved hvert eneste Super Charger ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#210 Jeg brugte jo bare samme ræsonnement som dig? Men når jeg bruger det, så er det ikke okay?
Vi andre kalder jo også bare dig ud på dit bullshit?
Og yes, for vi alle ved jo at der aldrig kø ved en Tesla Supercharger og slet ikke når de åbner op så alle andre kan bruge dem også.
Godt argument...
Dette svar blev ændret 4 år siden af Noztra.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[quote quote=27958]#207 hvad med at gå efter bolden istedet for manden?[/quote]
Hvis du mener det er at gå efter manden, at kalde din attitude for kedelig, så er du godt nok sart.
Du gør grin og er nedladende over for andre menneskers valg, så hvis nogen skal kigge en smule indad og overveje sin retorik, så er det vist dig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27958]
Hvis du virkelig ser Bjørns videoer vil du vide at en ID.3 er en rigtig fin bil med et ret fornuftigt forbrug! men jeg har dig mistænkt for kun at se hans TESLA indhold?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Sorry Cancer, hvis jeg har virket for arrogant og irriterende,,
Vi har årsregnskab :D jeg er rigtig træt nu.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27989]
Ja VW har meget at lære fra Tesla men det gør ikke deres biler dårlige som du prøver at få det til at fremstå...
Årets bil i Danmark:
2020: Tesla Model 3
2021: VW ID.3
Ser jo fint ud for begge ikke? :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=27989]
Tjaa, Tesla er sublime når det kommer tril den elektriske drivline. Ingen tvivl der.
De halter dog gevaldigt når det kommer til de fleste andre ting. Nytter ikke at have en hulens masse funktioner, hvis en del af dem ofte ikke virker helt, eller delvist.
De har produceret biler siden 2012-ish. Hvornår lærer de at samle en bil ordentligt?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0