Med Clever giver det jo lidt et andet billede, hvilket mange vælger
To Elbil eller not?
Et gæt fra min side men, inden for de næste 6 år.. så er alle Tesla’er selvkørende.
Se lige beta testen fra USA i dag , Damn!
https://twitter.com/Manic_Marge/status/1467233949915041798?s=01
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.
#263 Du undervurdere hvor langsomt lovgivningsapparatet arbejder :-(
Teknisk er der sikkert flere der er selvkørende om 6 år, men om lovgivningen følger med er en anden sag.
Er der nogen der ved om der overhovedet er nogen som helst standard for test af de her systemer?
Eller kan Musky bare smide betaversioner afsted som han lyster?
Det er sgu ikke sønderligt betryggende, at en tilfældig kan trykke på deploy knappen og dagen efter har 100.000 Teslaer fået ny software med en bug i FSD systemet.
Et gæt fra min side min, inden for de næste 6 år.. så er alle Tesla’er selvkørende.
Se lige beta testen fra USA i dag , Damn!
https://twitter.com/Manic_Marge/status/1467233949915041798?s=01
Fedt, så kan man bare sidde hjemme og game mens mens bilen tager på arbejde.
#264 det bliver ikke "Green Lighted" i EU som det første sted i hele verden, det er helt sikkert.
Da jeg fik "Summon" featuren til min Tesla i beta, og skulle teste den i Kødbyen, en eftermiddag..
det var en skuffende oplevelse. EU Lovgivningen gør at man ikke kan en skid,..
men når det er sagt, hvis det bliver udgivet i USA først, og viser sig at være en kæmpe success,
uden dødsfald, osv. osv. og alle babyfejl bliver rettet og fikset, Så skal EU Nok følge op.
Ihvertfald vil du nok hurtigt finde 50.000 underskrifter lynhurtigt ind på borger.dk om at tage
legalisering af FSD i Danmark som emne :)
Amerikanerne skal lige have tid til at udvikle den.
Så længe Profeten Elon er direktør skal det nok ske i den nærmeste fremtid :D
#265 Vamp du skulle have set mine forældres ansigts udtryk, der jeg fyrede Autopilot af for første gang ved bispebuen i København :D der blev råbt en lille smule, da jeg gav slip på rettet og vendte mig om. HAHAhaha
det blev så meget hurtig stille igen, pga fascinationen.
[postquote quote=31826]
hhahhahaha.. men hvem skal så udføre dit arbejde? :D
Nu har jeg bestilt en Tesla 3 Performance. Så finder jeg da ud af om det er noget??
#273 start med at købe https://shop.tesla.com/da_dk/product/hjullase denne.. som noget af det første.
Bare i sidste uge, i tesla gruppen på facebook, var der en med en performance fra århus, som fik stjålet sine Turbine fælge og hjul, selv med sentry mode på, lige ved tivoli. det er 17.000 KR lige ud af vinduet, fordi man ikke gad at bruge
sølle 400 kr for at låse sine hjul/fælge :)
@canis den siger mellem 15-29dec i appen. Bestilte for en måned siden ca.
Jeg har faktisk et spørgsmål. Jeg kan ikke finde ud af hvor/hvad jeg skal købe af vinterdæk. Den løsning Tesla har(og også virker lidt dyr) er udsolgt. Det er noget med at man skal være lidt obs. Ift hvad der kan monteres af 20’ på performance pga. bremseklodser m.m.?
Lader du din egolf op til 100% når du lader?
Vores er sat op til at lade om natten, men der er ikke nogen steder jeg kan definere hvor mange procent den skal lade op og om natten sover jeg jo så får ikke stavret ud og piller den fra ved 90%.
Antager at de 100% den lader er cappet ift. kapaciteten og dermed ikke rammer de faktiske 100% på batteriet. Ved du noget?