[postquote quote=31466] Lad mig forstå dig ret, du har siddet her igennem flere sider og forsøgt at lave offentlig karakter mord på Mayday, og når man så kalder dig ud fra din taktik, så kræver du at det gøres i PM gemt af vejen fra offentlig skue?
[postquote quote=31470]Oh, hold op. Det var mig og alene mig der drillede dig lidt pga din fornægtelses af at være under tøflen, ud fra den historie du fortalte den gang hvor du lod din kone smide dig ud af jeres fælles hjem. Jeg sidder ikke her sammen med 5 andre og mobber dig i forsøg på at få dig til at smutte.
#903 Er Hulk Hogan, der fejer modstanderne til side, reduceret til et stakkels offer for mobning nu?
Jeg synes det gik ganske fint i starten hvor folk gik efter bolden, men det hele har desværre endt i mudder nu.
Derimod har han udvist en ekstrem arrogance og bevidst opført sig provokerende når han ikke kan svare fra sig.
Jeg har ikke fulgt med i alt hvad der blev sagt, men det som jeg har læst, har han forholdt sig ganske sagligt, også selv om folk til tider har opført sig respektløs, ved at gå efter manden frem for bolden i debatten.
Du synes ikke at maydays kommentar omkring LIX tal har en karakter af mobning?
. Tjaa en bitte smule måske, men det var ikke myntet direkte på nogen, så jeg synes ikke dette er et godt eksempel på at retfærdiggøre de person angreb der har fundet sted længe før han skrev dette indlæg.
Anyway, jeg har sagt hvad jeg havde på hjertet, det ville være fint at få debatten tilbage på sporet, uden at føle nødvendighed for at nedværdige parten man er uenig i. Det er trodsalt et meget ømtåeligt emne for folk som har mistet nære venner eller familie medlemmer pga covid.