#656 Enig
#657 De angreb til nu er vidst mere som at betegne som "symbolske" - Tror ihvertfald der skal mere slagkraftige angreb til for at fremprovokere yderligt modsvar.
[b]Generelt mht angrebet på atomfaciliteterne[/b] - Vi har jo intet bekræftende på at målet / hensigten er indfriet. Den underjordiske lokation, kan jo have etableret sig endnu dybere en hvad man har haft af "viden" hidtil - Samt de kan ligeledes have flyttet kritiske elementer endnu dybere.
Jeg tænker bare om det er helt slut ift. disse angreb på atomfaciliteterne (her ser jeg også bort fra udmeldingen om våbenhvile). Hvis hensigten var at uskadeliggøre, så må man vel formode man også skal sikre eller tilstræbe at det vitterligt er taget ud, og der har jeg min tvivl om at dette reelt er sket hvis det ligger endnu dybere / i dække under bjerge. Såfremt det dermed skulle vise sig at det ikke er tilfældet at være uskadeliggjort, så stopper det vel ikke med dette - Måske det ikke sker lige nu, men evt. på senere tidspunkt (uger / måneder med mere), at man så vil angribe endnu engang.