USA: Land of the fucked up, home of the brain dead

08/07/2025 kl. 12:48 #681
Nu har Trump også fået sin justitsminister og FBI til at begrave Epstein-listen (nu siger de pludselig, den ikke findes), hvilket gør det sværere for Musk at angribe ham på denne front. Musk foretog dog under DOGE massiv ulovlig minedrift på følsomme data på bl.a. amerikanske borgere, så det kan jo være, han også har fået fat på endnu flere og mere indkriminerende oplysninger om Trump, der knytter ham til Epstein, end de, man allerede har fundet. Man tænker straks tilbage på Trump interviewet, hvor Fox slettede en del af Trumps svar for at få ham til at virke villig til at udgive Epstein-dokumenterne: https://www.semafor.com/article/06/09/2024/how-fox-news-massaged-a-trump-interview Trump har desuden luftet idéen om at fjerne Musks statsborgerskab, så hans hemmelige politi "legitimt" kan deportere ham (hvori ligger truslen om at blive sendt til et torturfængsel i El Salvador). Selvom Trump allerede på ulovlig vis har gjort dette med andre, er sværere at gøre med en rig og magftful, højprofileret person som Musk.

Dette svar blev ændret 1 år siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/07/2025 kl. 13:17 #682
[quote quote=76792]Trump har desuden luftet idéen om at fjerne Musks statsborgerskab, så hans hemmelige politi “legitimt” kan deportere ham (hvori ligger truslen om at blive sendt til et torturfængsel i El Salvador). Selvom Trump allerede på ulovlig vis har gjort dette med andre, er sværere at gøre med en rig og magftful, højprofileret person som Musk.[/quote] Trump satte også spørgsmålstegn ved Obama's statsborgerskab da Obama løb for præsident posten, dog uden held. Faktum er at så længe Elon har erhvervet sit amerikanske statsborgerskab på lovlig vis, er der intet Trump kan gøre. Det hele er varmt luft, lige som så meget andet der kommer ud af Trumps mund.

Dette svar blev ændret 1 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/07/2025 kl. 13:44 #683
Konceptet om lov og orden eksisterer kun i det omfang det følges, og Trump-regimet viser sig gang på gang villig til at ignorere loven og domstolene.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/07/2025 kl. 18:02 #684
#680 Det har Elon Musk så ikke, i og med at han arbejdede istedet for at studere da han opholdt sig i USA på et studievisa. Og selv hvis det ikke er ulovligt, så er Trump røvligeglad med lov og ret, og så bliver Elon deporteret uden en retfærdig rettergang.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/07/2025 kl. 13:29 #685
Senile, gamle stodder. Alt skal bare handle om ham 😂 "You can leave now..." https://www.youtube.com/shorts/-8VkeUcYiVU

Dette svar blev ændret 1 år siden af Kraben.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/07/2025 kl. 14:22 #686
Så lykkedes det svinene at få lukket "The Late Show" Spændende hvem der er de næste. Han er også godt igang med at fyre løs i Justitsministeriet. Deres planer om et autokrati er godt undervejs. Man kan trøste sig med, at idioten er kommet alvorligt på dybt vand med Epstein sagen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/07/2025 kl. 19:35 #687
Ikke at jeg er Musk-fan, men efter Trump er panisk er begyndt at påstå, Epstein-sagen er et hoax, giver Musk en sjov kommentar på dette. Edit: Nå, får ikke lov at sætte et billede eller link ind. Men han skriver på Twitter "Wow, I can't believe Epstein killed himself before realizing it was all a hoax."

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/07/2025 kl. 19:40 #688
Nå, man har fundet ud af, hvorfor Trumps ankler er så opsvulmede. Han har "chronic venous insufficiency (CVI)." Dvs. hans hjerte er for svagt til at pumpe blod up fra benene. Det er en relativ almindelig sygdom for gamle mennesker der fører et meget stillesiddende liv, især hvis de samtidigt er overvægtige. Det er nok ikke noget han sådan lige kreperer af, men det kan betyde han skal bære kompression om anklerne, sidde med benene hævede og begynde at dyrke motion. Om det er muligt at få ham til det sidste er svært at sige. Han spiller utroligt meget golf, men han bruger nok golfvognen til at bevæge sig rundt i stedet for at gå.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2025 kl. 19:11 #689
At være på historisk marked i 10 dage uden strøm på telefonen et sted hvor signalet er lort er godt, det var helt rart at være koblet fra Nyhedstrømmen fra det klovnecirkus
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
23/07/2025 kl. 14:58 #690
#687 Klovnecirkus er mildt sagt. Trump viser tydeligt i disse dage, hvor langt han er fra virkeligheden og hvor syg han er i potten. Det bliver så dejligt, når han gør Ozzy selskab.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/07/2025 kl. 15:43 #691
#688: Det er sku da synd for Ozzy... 😱 Derudover vil alternativet blive værre. Vance vil være en styg præsident med samme agenda og endnu bedre styring af ondskaben med Steve Miller om bord. Trump saboterer jo heldigvis sig selv.

Dette svar blev ændret 1 år siden af Nickell.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/07/2025 kl. 16:04 #692
#689 Jeg siger ikke Vance er meget bedre, men jeg vil næsten hellere have en kompetent ond mand end den klovn der er nu. Det er ulideligt at høre på det fjols. Man kan håbe, at nårTrump stiller træskoene, så får demokraterne nemmere ved at komme til magten igen. (Ikke at demokraterne er fantastiske)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/07/2025 kl. 20:00 #693
Jeg sidder og ser den her, det er ret deprimerende… Jeg tænker at USA er temmelig tæt på at genindføre gældsslaveriet eller en form for livegenskab https://youtu.be/mHah5K5LzQo?si=hVMvFbdT0wng1HSC
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
24/07/2025 kl. 09:10 #694
#691 - Først, hvad var det for et marked du omtalte tidligere, og så lidt kommentarer til "cost of living" og at eje en bolig. Når jeg læser gang på gang at boligpriserne visse steder på Sjælland igen slår rekord, og folk får 50, 60 og 70k om måneden i stigninger, så er der jo en meget lille procentdel af nye på markedet der har mulighed for at købe bolig. Samtidigt kommer Blackrock m.fl. og køber ejendomme i stor stil, renoverer og lejer ud meget dyrt. Så ryger en endnu større del af lønnen til husleje, og chancen for at spare op til at købe en bolig falder. Som jeg ser det, er vi fanget i at ikke mindst store kapital fonde og store firmaer har sat sig på stort set alt. f.eks. https://www.businessinsider.com/10-companies-control-the-food-industry-2016-9 der er ingen af de firmaer der reelt har lyst til at underbyde de store konkurrenter, næh, de kigger i stedet på alle up-and-coming produkter der begynder at få markedsandele og opkøber dem. Jeg mener at have læst at det var hvad Jake Paul og KSI havde håbet de kunne gøre med Prime, hvor de håbede på at kunne gøre som Underarmors gatorade lignende drik. Bare set i gågaden hvor jeg bor, bliver der færre og færre butikker, og det mest er store kæder der er repræsenteret. Webbutikker bliver udkonkurreret af Amazon, Temu, Aliexpres og andre kæmpe firmaer. Tilbage står forbrugerne, og kigger ind i at rådighedsbeløbet falder fordi alting stiger. Fødselstallet falder fordi folk har svært nok ved at få det til at løbe rundt uden der kommer ekstra i huset. Bevares, der er selvfølgelig visse befolkningsgrupper stadig får rigtig mange børn. Det kan være de unge ender med at bo i tiny houses uden for de større byer for at få leve omkostningerne ned, og det bliver the new normal. Og tilbage til USA, de har været ekstremt fucked længe.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/07/2025 kl. 07:18 #695
Jeg kan anbefale det seneste afsnit af South Park men Trump xD "sermon on the mountain" Det hvide hus er allerede mega pissed over det.. Håber klovnen får en blodprop
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/07/2025 kl. 11:08 #696
Så nåede vi flere krige de seneste 6 måneder (og en slat) end under Biden. Godt gået af Trump :))

Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/07/2025 kl. 16:27 #697
Hvor nederen et menneske er man lige, når man får sin Caddie til at hjælpe en med at snyde i golf: https://www.bt.dk/udland/trump-afsloeret-fanget-i-snyd Er du gal det er ynkeligt 🙄
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/07/2025 kl. 19:19 #698
Det har han altid gjort, der er udgivet en bog om idioten der hedder Commander in cheat - hvis man snyder i golf, snyder man i alle livets aspekter, jeg nægter konsekvent at spille med snydere.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/07/2025 kl. 20:04 #699
#696 At han snyder er ikke loger nyt, men det er vist første gang han er blevet taget på fat gerning. Jeg spillede i mine unge dage med en der også var lidt for kreativ. Han havde åh så travlt med at komme ned i handicap, men det var ris til egen røv, da han selvfølgelig ikke kunne spille til det og derfor altid tabte. 🤦‍♂️
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/07/2025 kl. 22:43 #700
En ting er spille sig ned, en anden og meget værre, er at snyde i turneringer, på andres bekostning - det er almindeligt kendt at han snyder så vandet driver, der er et hav af mennesker der har fortalt om at spille med ham.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.