Elon Musk er et Geni
Hehe np.
Ja helt enig.
#441 - Der jo et ude på landet USA der er ret stort. Jeg tror bestemt ikke man skal undervurdere mængden af Amerikanere der har brug for en truck der kan noget. Men USA er jo ikke det eneste sted i verden man bruger trucks. Sydøst Asien, Afrika, Sydamerika er eksempelvis alle regioner hvor der er et ret stort marked for trucks og hvor trucksne helst skal være både pålidelige og nogenlunde til at fikse selv, uden et behov for IT support og hvad ved jeg.
#441 har dog en pointe. 80% af alle Ford-150 truck ejere, køber dem for deres livstil og ikke rigtig af nødvendighed eller til professionel brug.
Most pickup truck buyers are lifestyle buyers. ~80% of pickup trucks are bought for personal use only, not work. 7% of truck owners frequently tow, 29% occasionally tow, and 63% rarely or never tow. Most pickup trucks are used for shopping, running errands, etc. A lot of people act like lifestyle buyers don’t make up the majority of all pickup sales. Most people that buy gas pickup trucks are lifestyle buyers, and the same is true for Cybertruck, and that's fineHer er et interessant review af Cybertruck af netop det hill billy segment som Emilsa referere til. Efter dette Review har Elon sagt at prisen skal langt længere ned, før dette segment vil tage ev trucks til sig. Så mon ikke det er noget Tesla aktivt arbejde på at tilbude. https://www.youtube.com/watch?v=KBCA3UfbOzI.
Dette svar blev ændret 1 år siden af knekker.
[quote quote=68979]Her er et interessant review af Cybertruck af netop det hill billy segment som Emilsa referere til. Efter dette Review har Elon sagt at prisen skal langt længere ned, før dette segment vil tage ev trucks til sig. Så mon ikke det er noget Tesla aktivt arbejde på at tilbude.[/quote]
Jeg nægter simpelthen at se noget med Fucker Carlson.
Men synd hvis han dumper prisen for at sælge til de tosser - så bliver dens ry da for alvor ødelagt.
Specielt hans grin er tåkrummende.
[quote quote=68985]Men synd hvis han dumper prisen for at sælge til de tosser[/quote]
Det handler ikke om hvem er tosser, men for os alle sammen skyld at få flyttet vores bil park over til genanvendelig og rene energi kilder, så vi kan få Co2'en ud af vores atmosphere.
For at EVs virkelig kan overtage fossil auto markedet, kræver det at EVs bliver langt mere tilgængelig i form af lavere pris og at vi får opgraderet og udbygget elnettet.
Prisen skal ned i omkring 160.000 kr klassen.
[quote quote=68986]Det handler ikke om hvem er tosser, men for os alle sammen skyld at få flyttet vores bil park over til genanvendelig og rene energi kilder, s[/quote]
Ja, ja. Det er fair nok. Men synd hvis bilens ry skal ødelægges af Trumpstemmene MAGAs ?
Haha hvor er det god underholdning
https://youtu.be/_scBKKHi7WQ?si=XTqLPjat-OyeipR1
#447 Genialt.
Men hold nu kæft, det er katastrofalt at der er nogen der har knækket den med en almindelig trailer. ?
Så de har lavet karossen i stål (og limet den sammen med silikonefuge) men rammen i aluminium - det er jo dybt godnat.
Gad vide hvornår vi ser de første retssager med folk der har fået klippet fingrene af?
Nu hvor demokraterne kan se at Elon og twitter gør en forskel i valget. Så er piben ved at få en anden lyd i form af noget selvansagelse som vi ser i dette CNN interview.
Desværre er respekt nogen gange noget man selv skal hive ud af folk før det gives.
https://x.com/thesonofwalkley/status/1844040112252026943?s=46&t=eKLFV7d2Dr6AJP2nhMH-Kw
Uanset om Trump vinder eller taber, så tror jeg demokraterne fremover vil begynde at tage Elon langt mere seriøs, specielt efter næste gang der er valg. Den simple person vil mene at elon er en idiot for at støtte Trump, men sandheden er derimod at Elon er 5 skridt foran, og har lavet endnu et klogt strategisk træk.
Du er enig i at demokraterne forsøger at røvrende Elon, men ifølge dig, så bør Elon stadig støtte demokraterne, alene fordi Trump er en løgner?
Demokraterne røvrender Elon, Trump viser derimod Elon respekt og samarbejdsvillighed. Kan du ikke hjælpe mig med at forstå din logik med hvorfor Elon ikke bør støtte Trump, for lige nu forstår jeg dig slet ikke? Selvfølgelig varetager han sine egne interesserer, det ville du også selv gøre, hvis du havde alle demokrat ledet offentlige instancer konstant prøve alle mulige måder på at chikanere dine virksomheder, alene fordi demokraterne er i lommen på GM og fagforeningerne. Selvfølgelig vil Elon forsøge at finde alternative veje, for at få det lort stoppet, og det er ikke ved at lade demokraterne køre løbet 4 år mere på posten.
Robert Kennedy gik fra at være demokrat til også at støtte Trump, fordi demokraterne virkelig røvrendte ham ved at anvende beskidte tricks der forhindrede ham i for at stille op i de forskellige stater for sit eget parti. Gør det ham også til en idiot? Hvis svaret er ja, så vil jeg vove at forstå at du ikke aner hvad du taler om.
Hvis du virkelig tror at demokraterne er en skid bedre end Trump, så har jeg nyheder til dig.
[quote quote=70185]Du er enig i at demokraterne forsøger at røvrende Elon,[/quote]
Du lægger ord i munden på mig.
Jeg er enig i, at de skulle have inviteret ham med til det EV summit. Ikke andet.
RFK Jr. er generelt bare kugleskør.
[quote quote=70187]Jeg er enig i, at de skulle have inviteret ham med til det EV summit. Ikke andet.[/quote]
Fortæl mig at du ikke forstår det fulde billede af demokraternes ilde behandling af Elon, uden at betælle mig at du ikke forstår det.
[postquote quote=70187]
Den må du vist lige uddybe. Alle video'er jeg har set, er han en meget intelligent fantastisk og rationel taler, der trods angreb fra alle front inklusiv sit eget parti, altid taler om at stå sammen uanset folks polititiske uenigheder. Robert Kennedy er den præsident som USA burde ha' haft.
Se blot denne video, hvor den dumme møgkælling fra sit eget parti prøver at snakker over ham så han tiges til stilhed, hvilket er demokraternes favorit taktik når de vil af med folk.
Heldigvis sidder der nogle fornuftige folk i kongressen og lader ham komme til orde. Under sin tale, kunne han sagtens ha' gået til angreb på den dumme kælling, men han vælger i stedet for at drage til forsoning. Det er sådan ageren der gør som præsident værdi, fordi han har evnerne til at samle folk, hvilket er det en præsident skal kunne gøre.
At du siger at han er kugleskør, må jeg bare spørge, hvilket planet lever du på?
https://www.youtube.com/watch?v=kuQ8Bv330C0
Her er et John Oliver afsnit om RFK Jr:
https://www.youtube.com/watch?v=1gUP_43J7wY
Det er fra august, dvs. før han endorsede Trump. Jeg så programmet da det blev sendt, og var bestemt ikke overrasket, da han sluttede sig til Trump.
De kan så få en anti-vax sundhedsminister derovre, hvilket er rimelig tragikomisk.
RFK er en joke. Politisk er han stort set enig i de fleste demokratiske politikker og uenig med Trump. Tilsyneladende forsøgte han at få sig en plads i Harris' administration, men de var ikke interesserede, formentlig fordi han er sådan en skør og utilregnelig person. Og så slutter han sig til Trump i stedet. Dvs. al hans politik var teater og han er kun interesseret i magt.
RFK's familie kom med en udtalelse om, at de betragtede det som et forræderi, at han nu gik ud og støttede Trump. Det kunne ikke forligenes med JFK og familiens værdier som helhed - altså de bevarede deres integritet. Mit gæt er, at han ikke kunne loves en plads i Harris' administrationen og nu vendte sig til den altid velvillige Trump - altså han sked højt på sin egen integritet mod berømthed og en mulig plads i magtens cirkel.
Ynkeligt.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Kraben.
[quote quote=70223]Mit gæt er, at han ikke kunne loves en plads i Harris’ administrationen og nu vendte sig til den altid velvillige Trump – altså han sked højt på sin egen integritet mod berømthed og en mulig plads i magtens cirkel.
Ynkeligt.[/quote]
Du skyder fuldstændig ved siden af.
Han ville gerne stille op til præsident valget, men demokraterne gør hvad de gør bedst, at censorere folk så de nærmest ikke længere eksistere. her har de blokeret ham med adskellige søgsmål så han slet ikke var i stand til at få sit navn på stemmelisten. Det er pisse udemokratisk og uamerikansk af det "demokratiske" parti. Så selvfølgelig har han valgt at støtte op om Trump.
https://edition.cnn.com/2024/06/22/politics/democrats-legal-challenges-rfk-jr-ballot/index.html