Folketingsvalg 2022
Det vil de fleste nok foretrække, når det kommer til stykket.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nogen vil sikkert gerne købe Mette plakaterne som skydeskiver.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det er jo en helt ny omgang pokemon kort. Saml på valgplakater
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg har lavet en grisehandler fra Matador med hende. Men fandme ikke en valgplakat :D
Når det er sagt, så foretrækker jeg egentlig at anvende lerduer nede i jagtforeningen, når det drejer sig om skydning.
*Edit* Derudover bør politikerne faktisk også selv samle deres valgplakater ind efter valget. S og SF er de eneste der mangler at tage ned her i lokalområdet.
Dette svar blev ændret 3 år siden af SturmWolfDK.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Hvordan fanden kan man mene grødomslagh er et fremtidigt statsminister emne, han er fuld af lort og den største levebrødspolitiker efter løkke, den lille lede lort, som har stjålet med arme og ben af vores penge: Løkkes lort
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#388 1. Folk glemmer det med tiden. 2. Folk rationaliserer det ("det er ikke så slemt i forhold til hvad andre politikere laver"). 3. Folk tilgiver det ("han har nok lært sin lektie). 4. Folk er ligeglade så længe de tror han vil gennemføre politik de ønsker. 5. Folk stemmer på ham for at give en stikpille til andre (f.eks. Venstre/Ellemann). 6. Nogle fulgte ikke så meget med i politik under Løkke-årene, f.eks. yngre generationer. 7. Folk er trætte af de irriterende debatformater, giver op og tager en kandidattest som finder Løkke til dem.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Deadlights.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Hele problematikken med Løkke-fonden var nok det værste. Jeg kan huske at “tæt på sandheden” kørte omkring det emne i en lang periode, med mange møgsager.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Lad os spare kontrollen væk - what could possibly go wrong ?
https://www.dr.dk/nyheder/penge/syv-aar-efter-historisk-skandale-nu-udbetales-der-igen-kaempe-millionbeloeb-til-de
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det er vildt hvordan Venstre fik ødelagt Skat så grundigt, der stadig ligger et større oprydningsarbejde for. Heldigvis ser det ikke ud til de kommer til magten igen foreløbigt efter den vælgerflugt, de har haft.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg tilstår:
Stemte liste C her...men de nedsmeltede jo præ...
Så det blev til D!
^og det ser godt ud: https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-thiesen-melder-sig-ud-af-nye-borgerlige
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0