[quote quote=67160]Jeg kan virkelig ikke forstå din hårdnakkede støtte til Trump og hans parti,[/quote]
Debatten minder mig om en politisk tråd tilbage på det gamle dailyrush, hvor administratorene og flertallet var pro socialdemokrater, og så snart man nævnte bare den mindste positive ting ved DF, så gik folk fuldstændig amok, som om man havde myrdet en person.
Vil du ikke være sød og finde et par citater hvor jeg "hårdnakket støtter Trump". Du er nemlig ikke den første Joe schmuck i denne debat der mener jeg er hardcore Trump fan, alene fordi jeg har forsøgt at nuancere debatten, frem for jeres enormt enside, sort/hvid forståelse på disse 2 kandidater.
Folk bliver godt nok mærkelige, når de ikke kan styre deres følelser. Så ryger alt logik og læse evner åbenbart ud af vinduet.
BREAKING NEWS :Trump Dømt SKYLDIG
Jeg anser angreb og udokumenterede løgne om det andet parti som støtte til Trump, jeg gider ikke finde citatet, jeg er lige vågner, noget med du kaldte den udemokratiske, hvilket er sjovt når de joner netop Trump der beviseligt har ringet til en guvernør øfor at omstøde et demokratisk valg.
Det er den retorik Trump og hans skare bruger.
Hvis de nu skiftede Biden ud med Obama, så ville de få en jordskredssejr.
[postquote quote=67206]
Ja, Michelle Obama. Barak kan ikke være præsident igen
Det eneste anstændige for Biden er at gå af frivilligt, så en anden kan stille op mod Trump. Det er dog ikke sikkert han selv er klar over problemet.
[quote quote=66318]Begge er tydeligt uegnet kandidator, som blot viser hvor elendigt og rigget det amerikanske valgsystem er.[/quote]
[quote quote=66333]Så har du Trump med sit store ego og trods sine til tider løgne[/quote]
[quote quote=66378]som sagt er Biden og Trump begge uværdige som præsident, så sager som disse, er underordnet for mig. Jeg blandede mig blot i debatten, da det lød til at i synes Biden er en bedre kandidat end Trump, jeg synes de er begge lige elendige på hver sin måde.[/quote]
[quote quote=66443]USA’s militær budget er så enormt at det kun giver mening at skære ned på den del, plus det redder menneskeliv. Det er disse 2 ting jeg ser som en positiv ting ved Trump i forhold tidligere præsidenter, at han er mere anti krig.
Som sagt efter hånden mange gange i denne tråd, men kan se at jeg bliver nød til at gentage mig, så synes jeg stadig begge præsidenter er lige elendige og uegnet på hver sin måde.[/quote]
Efter alle disse udtalelser om Trump, så lykkedes dig alligevel at formulere denne geni strej af en sætning:
[quote quote=67203]Jeg anser angreb og udokumenterede løgne om det andet parti som støtte til Trump[/quote]
Hvor er det bare et trist niveau at debatere på, når fuldt ud voksne mennesker bliver ved med at have besvær med at læse og forstå det der bliver sagt, fordi de er fortørnet over at man ikke deler deres etheusiasme til Biden.
En typisk dårlig vane iblandt mennesker, er deres evne til kun at lytte for at kunne svare tilbage, frem for at lytte for at forstå.
Og alligevel sniger han sig udenom
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/kryptisk-afgoerelse-for-trump/10286498
Klart når han har pakket højesteret med venner.
Hvis Biden/Demokraterne endnu engang tager "the high road" er de simpelthen for dumme.
Fight fire with fire!
Det nyttede heller ikke noget at snakke med Hitler, bare spørg Neville Chamberlain.
De bør vel ret beset med den nye magt runde de værste af SCOTUS, GOP og div højrefløjsmedier op og så fængsle dem for livstid for forædderi imod staten. Dette er vel ret beset lovligt jvf. de nye beføjelser. Der hersker jo objektivt set ingen tvivl om de spreder falske budskaber som bevidst skader staten.
Biden bliver aldrig genvalgt med sådan en manøvre men der kan vel erklæres krisetilstand og valget kan udskydes nogle år til tingene normaliseres igen, hvorefter en ny demokrat eller nogenlunde normal republikaner kan vælges til embedet.
Tror ikke folk forstår hvor sindsyg den dom fra SCOTUS i dag er ...
Når - og med den dom i dag er der ingen tvivl om det - Trump genvinder magten med mere eller mindre lovlige metoder, så bliver det så vildt i USA. Seriøst, hvis ikke demokraterne griber ind nu, så ender dette i borgerkrig eller en opløsning af staten USA.
Jeg er rystet!
Dette svar blev ændret 2 år siden af hqx.
[quote quote=67327]Seriøst, hvis ikke demokraterne griber ind nu, så ender dette i borgerkrig eller en opløsning af staten USA.[/quote] Og derfor folkens, kan det godt betale sig at vente en dag med at skrive et indlæg, efter følelserne og hysteriet har lagt sig. Haha.
Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.
Gad godt se Blinken få chancen for demokraterne
Kamala Harris er nok den mest indlysende, men hun er åbenbart ikke populær
[quote quote=67354]Gad godt se Blinken få chancen for demokraterne[/quote]
Så en blind tjener til Robin Hood som præsident? Kan en Englænder det? :D
[postquote quote=67333]
Jeg holder fast i mit standpunkt.
Som jeg ser det er vi lige nu i USA der hvor Tyskland var i 1930'erne inden Hitler for alvor kom til magten.
I forhold til kandidater som kunne være i spil til demokraterne:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gretchen_Whitmer
https://en.wikipedia.org/wiki/Pete_Buttigieg
https://en.wikipedia.org/wiki/Gavin_Newsom
Ser kun de tre som reelle muligheder - og det skal gå stærkt. Harris har simpelthen ikke personligheden til at vinde.
#97 Ja, man kan se det hele nu er kørt i stilling til rædselsscenariet. SCOTUS-beslutningen er også formuleret på en måde så det er en vurderingssag. Dvs. at hvis Biden vil formentlig ikke kunne udnytte dommen til f.eks. at rette op på skaden, da SCOTUS kan vurdere, det ikke hører ind under en præsidents officielle handlinger. Men hvis Trump f.eks. vælger at fængsle sine politiske modstandere, kan de vurderer dette hører under præsidentens officielle handlinger og så blot opfinde en eller anden grund (landets sikkerhed f.eks.).