#59 Haha shots fired :-D At Trump skulle være macho er bare en joke - og en dårlig én.
Præsidentvalg USA, 2024
Jeg tror Harris vinder og at polls undervurderer, hvor mange kvinder der dukker op for at stemme. Folk bliver vrede, når vigtige rettigheder tages fra dem.
Ouch, nu er Trump åbenbart blevet bookmakernes favorit, endda forholdvis klart
Er del kilder, men den her viser det meget fint https://www.realclearpolling.com/betting-odds/2024/president
Hvis Trump vinder, får amerikanerne den president som de har fortjent. Hvis Kamala vinder er de heldige.
#66 - Hvis Trump vinder, kan man håbe at det efterfølgende cirkus og kaos får Europæiske ledere til at nosse sig sammen, få fingeren ud og de-linke Europa fra USA økonomisk og politisk. Man kan også håbe på at USAs tåbetossede hensynken i stadig mere formørket højrepopulisme og tech-bro centreret cirkus-totaltarianisme, provokerer os herovre til at værne bedre om vores liberale værdier
Election Subversion 2024: Last Week Tonight with John Oliver
https://www.youtube.com/watch?v=CkK3W0lOKcc
[postquote quote=70328]
Men er det så fordi folk sætter mange penge på det og derfor rykker odds sig eller fordi det rent faktisk er det de forventer sker?
[postquote quote=70351]
https://www.nytimes.com/interactive/2024/us/elections/polls-president.html
Iflg dette har hun stadig føring i svingstaterne - men forventningen er at det ikke er nok?
Personligt har jeg troet at Trumpeten vinder hele vejen, men håber virkeligt ikke det sker - eller der bliver taget action inden han træder ind.
#72 Jo tak. Men det var ikke det min sammenligning gik på. ??♂️
Det gik på, at Hitler også skulle bruge 2 forsøg før, at han fik raget ubegrænset magt til til sig.
Men underoverskriften på den artikel passer jo udmærket. Trump har jo netop bragt en ualmindelig kedelig retorik ind i amerikansk politik.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Cancerman.
#72 Den sammenligner netop ikke Trump med Hitler og co. Den sammenligner retorikken. Og der er et stort overlap; det er objektivt sandt, ikke et spørgsmål om politiske holdninger. Du kan jo læse artiklen til en start, og ikke bare reagere på hvad Elon skriver om den på Twitter. Du ved, lave din egen research :-D
[quote quote=70416]Men underoverskriften på den artikel passer jo udmærket. Trump har jo netop bragt en ualmindelig kedelig retorik ind i amerikansk politik.[/quote] Trump er den største shit talker, hehe. Den taktik havde han enorm success med mod "Crocked Hillary".
[quote quote=70416]Det gik på, at Hitler også skulle bruge 2 forsøg før, at han fik raget ubegrænset magt til til sig.[/quote] Jeg tror ikke Trump får held til at ændre på konstitutionen, så han kan få den magt du taler om, der vil gøre ham i stand til at sidde mere end 4 år på magten, det tror jeg heller ikke han er interesseret i. Jeg tror at eneste grund at Trump valgte at stille op for endnu en periode, er af ego grunde, da folk så ikke længere kan sige at hans første valgsejr, var ren held.
Men lad os se tiden an, hvis du får ret i at han gør noget meget grænseoverskridende forfærdeligt.
[quote quote=70419]#72 Den sammenligner netop ikke Trump med Hitler og co. Den sammenligner retorikken. Og der er et stort overlap;[/quote] Trump er IKKE Hitler, længere er den ikke.
Dette svar blev ændret 1 år siden af knekker.
Lewis Black med noget tough love til undecided voters:
https://www.youtube.com/watch?v=kY12SbF3J_4
Okay, det kan godt være - som det bliver foreslået i kommentarerne - at nogle af de undecided voters i virkeligheden vil stemme på Trump, men synes det er pinligt at sige på TV. Men hvis man er amerikaner med stemmeret og stadig reelt ikke ved, hvad man skal stemme, er man en tåbe.
[quote quote=70453]Men hvis man er amerikaner med stemmeret og stadig reelt ikke ved, hvad man skal stemme, er man en tåbe.[/quote]
Dem er er mange af...
Jeg sætter ikke min lid til, at de stemmer fornuftigt. Så jeg håber stadig på, at Cheeseburgerne og colaen løser det inden den 5.
Mitch McConnell er kommet på bedre tanker. Burde dog nok være sket for efterhånden nogle år siden.
McConnell says ‘MAGA movement is completely wrong’ and Reagan ‘wouldn’t recognize’ Trump’s GOP