Rasmus Prehns facebook opslag (https://www.facebook.com/100058059551014/posts/298290988782884/) lyder som en en masse dårlige søforklaringer der skal retfærdiggøre et lovbrud.
Minksagen
Low blow! Og alligvel
♪ Kom Babrara, du skal rulle os ♫
PER slettet SMS selvfølgelig ♥
Hovsa Magnus :-O
https://www.berlingske.dk/politik/magnus-heunicke-godkendte-personligt-et-opsigtsvaekkende-notat-nu-traekkes
Der skal vist mere end en planche til?
Popcornene er lige blevet færdige. Lets goooo!
https://www.dr.dk/nyheder/politik/foelg-mette-frederiksens-pressemoede-om-de-slettede-smser-1
Jeg har heldigvis været ude og spille old boys fodbold og fået en pilsner i stedet for at se på hendes søforklaringer. :-)
Men jeg tænker det kan koges ned til, at hun ikke har gjort noget forkert og hun er en helt.
Der er vist et par journalister der lige skal lære at formulere sig, lidt kortere. Det er et spørgsmål, ikke en enetale.
Synes de skal stoppe med navlepilleriet og komme videre.
Der sker andre vigtigere ting end sms sletning.
Det her pressemøde MÅ simpelthen være det VÆRSTE pressemøde i Danmarkshistorien.
"Det er en joke", "Lev med det", "Vi var igang med at redde danskernes liv", "Jeg er landets Statsminister, jeg dækker ikke over noget".
Der kan ryge en finke af panden. Rul med det.
[postquote quote=28600]
Du mener det faktisk, gør du ikke? ..fordi under Lars, diverse ellermænder og andet blåt - var det blevet til de 600.000 døde?
Nuvel! Om end ikke andet så respekterer Jeg, dem der står ved deres sag.
..sidste dages helte, halvtolvere og lign. knap så meget.
[postquote quote=28605]
Det var en joke.
Men, jeg kan jo stille det samme spørgsmål, som jeg har stillet før, og som ingen rigtig vil svare på.
Jer der er i mod Mette Frederiksen som statsminister. Hvem er alternativet?
[quote quote=28606]Jer der er i mod Mette Frederiksen som statsminister. Hvem er alternativet?[/quote]
AVS! Se DER er Jeg dig sgu svar skyldig :-O
Hvilket egentlig er ganske forfærdeligt i et land med repræsentativt demokrati :-(
[quote quote=28606]Jer der er i mod Mette Frederiksen som statsminister. Hvem er alternativet?[/quote]
Hvem som helst der respektere demokratiet, kan svare med andet end afvigende søforklaringer og vigtigst af alt IKKE tager latterlige selfies :-)
[postquote quote=28623]
Hvem? Hvem i dansk politik er troværdige nok til at kunne overtage statsministeriet? :)
"Det er helt ved siden af skiven, at tale om bortskaffelse af beviser ... Vi havde travlt. Vi var i gang med at redde danskernes liv."
Jeg brækker mig...
#93 Det er jo problemet i dansk politik. Det er en tynd kop te på begge fløje. Jeg stemmer ikke selv Konservative, men det er vel næsten Pape, der er den mest troværdige lige pt. Ikke at det siger meget. Men umiddelbart hellere ham end Mette og Ellemanden.
[quote quote=28624]Hvem? Hvem i dansk politik er troværdige nok til at kunne overtage statsministeriet?[/quote]
Jeg ville personligt pege på Pape - eller Mogens Jensen hvis det skal være en rød. Det ville være passende, at han overtog nu når han tog skraldet for Mette. Jeg har desuden ikke hørt ham med lange søforklaringer som resten af partiet.
Men det er sagen totalt underordnet. Det handler om hvorvidt regeringen foretog sig noget ulovligt - længere er den ikke. Og alt deres ævl om samfundssind og gode intentioner er bedøvende lige meget.
BTW: Hvis du fortsætter ned af stien med hvem der skulle overtage, så svarer jeg ikke, da det er fløjtende ligegyldigt for diskussionen. Mangel på bedre er ikke grund nok til, at se gennem fingre med eventuelle lovbrud.