Dolleren ind i stedet for en skadet Yussuf og Stryger ind i stedet for en syg Wass.
Det bliver underligt, for der bør næsten laves lidt om i den traditionelle 4-3-3 af den grund, da Yussuf er bedre på kanten end Doller er. bliver spændende at se hvad der sker
Jeg har huset fuld af 25 småfulde damer i alderen 25-45 år - min forlovedes polterabend.
Spændende om jeg får lov at se kampen i fred i kælderen eller om de ender med at sidde hernede alle 25 :-)
[quote quote=19389]HVis de kommer ned til dig, så går du bare op i stuen i stedet for[/quote]
Der er ikke andet for :-)
Jeg savner sgu lidt et godt gammeldags antennesignal og ikke Streaming.
Mit TV er konsekvent 30 sekunder bagud - nøj, det er belastende når man kan høre naboen råbe. :-(
Fed fed kamp. Så fedt at se fodbold. Havde ellers svært ved at se fodbold efter det med Christian, men fik både se kampen mod Rusland og den i dag. Sgu godt at se de spiller så godt.
Sjældent har jeg været så optimistisk omkring et dansk landshold. Der er selvfølgelig flere lande, der vil være favoritter imod os, men der er ikke nogen, vi ikke kan slå på dagen.
Det var virkelig en fed kamp ja og jeg har ikke set et dansk hold spille så godt siden 98. Måske i perioder, men lige pt er de jo ret stabile med det flotte spil.
Jeg har set flere af de andre "store" lande spille uden at vise ret meget. Italien i aftes var på røven og Tyskland og England tidligere havde også problemer.
Det ender med vi kan få revanche mod Belgien i finalen.
Så kommer spørgsmålet bare. Hvis Poulsen bliver klar til næste kamp, hvem skal så starte inde. Snakker vi Poulsen, Doller og Damsinho, eller skal Braithwaite fortsat have tilliden og Doller må starte ude.
Godt jeg er ikke er landstræner med den hovedpine
#257 Det er jo heldigvis et positivt problem. Det er altid godt at have noget at skyde med fra bænken også. Men ja, det bliver sgu ikke nemt for Hjulemanden at vælge en startopstilling.:)
Måske spiller det også ind, om vi skal møde Holland eller Tjekkiet.
Det er i øvrigt to fine kampe, der er på programmet i dag.
For dem af jer der (Edith: IKKE) ser Holland - Tjekkiet kampen, hvor vi skal møde vinderen på lørdag i Baku, så har Holland lige fået deres stjerneforsvarsspiller udvist og Tjekkiet er egentlig meget godt med i kampen.
Den kan gå begge veje