#259 Mener du ikke "for dem af jer der IKKE ser". Dem der ser den ved jo godt, hvad der sker.:)
Men kampen har da taget en interessant drejning. Nu må vi se, hvordan det går.
[postquote quote=19467]
Jeg skal både skrive korrekt, og se kampen samtidig... Det kan ske der misses et ord.. jeg retter, så min helt egen korrekturlæser er tilfreds :)
#261 Så må du jo fokusere på kampen.;)
Holland er på vej ud af EM. Så må vi se, om det er godt eller skidt for Danmark. Den umiddelbare vurdering må jo være, at Tjekkiet er et bedre turneringshold end Holland.
[postquote quote=19471]
Holland har også haft en nem gruppe, hvis nem kan bruges under et EM. De har ikke vist noget mod en svær nation.
Det hjalp heller ikke med et rødt kort, men de har ikke haft noget i den kamp siden det 15. (ish) minut. Siden da har Tjekkiet mere eller mindre siddet på kampen.
[postquote quote=19486]
Portugal var uhyggeligt dygtige med bolden, men de slap også afsted med mange svinske tacklinger. Dommeren var svag og tillod det at eskalere. Skamplet.
[postquote quote=19487]
Enig. De burde have været reduceret til en 8-9 mand tidligere. Underligt som den dommer ikke havde mere kontrol. Han er trods alt en af verdens bedste.
Æv... Der røg mit gode væddemål. Det er nogle spaniere, som skylder mig en undskyldning.
Nu håber jeg bare, at Kroatien sender den sørgelige omgang paella-gnaskere eftertrykkeligt hjem!