#99 Skal du fortsætte med at tage medicinen, når du er færdig med at tabe dig? Hvis ikke, så gælder helt almindelig biologi vel stadig for dig bagefter, eller?
Projekt Vægttab
Update Tid:D
Har nu tabt 32 KG siden 9 Juni 21 og er kommet et godt stykke under mit første mål.
Mangler omkring de 6 KG for at ramme det endelige mål og håber det sker inden April måned:D
Begyndte 29 December i Fitness 4-5 gange om ugen og det kan virkelig ses. Har idag for første gang i år gået min sædvanelige 14 KM vandrerute Panorama Ruten hvilket jeg har glædet mig til i 4 måneder nu og det bliver helt sikkert ikke sidste gang i år den rute skal gåes på:D
Dette svar blev ændret 4 år siden af Pjulledk.
Ups, jeg ramte vist den forkerte poster med min lykønskning. Eller måske er jeg bare i god tid til VampiricEyes kommende vægttab.
#100 Nej medicinen er kun til når man skal tabe sig, det er for at få kroppen i form og så derefter tilpasse kost + træning. Altså en genvej igennem alt det sure.
Jeg har pt. tabt 15 kg siden 4. januar, og det er inkl. ferie hvor vi drak og spiste mens vi var væk :D
Så der er pt. 15 kg endnu, hvilket er mindre for hver dag end jeg allerede har tabt mig på under 2 mdr... så mon ikke jeg kan ramme den ønskede vægt inden juni hvis alt går vel :)
[postquote quote=37847]
Fedt du har fundet noget der virker for dig, og som du er tilfreds med. Tillykke med det nuværende resultat, og fedt at processen monitoreres af en læge :)
Nå, i morges fik jeg mig endelig taget sammen til at gå på vægten: 110,5kg... Det er 4,4kg mere, end jeg vejede for halvanden måned siden. Og ca. 30kg mere, end jeg vejede i starten af 2020. Og så er det i øvrigt første gang nogensinde, at vægten har vist over 110kg. Av, av, av. Og for at gøre ondt værre, så spurgte min datter her i eftermiddag, om jeg har en baby inde i maven.:D Alt i alt er det jo nok ikke så godt.
Måske man skulle købe nogle Novo aktier! ;)
Kan godt se det give mening hvis man er svært overvægtig og man pga. helbredet skal tabe sig hurtigt.
Men ellers syntes jeg det er et sidespor...
Update Tid?
Er nu oppe på -38 KG siden 9 Juni sidste år
Efter en Marts måned hvor vægten ikke rigtig har flyttet sig er det nu begyndt at gå hurtigt nedad igen så det er bare fedt
Jeg har i samarbejde med min læge fået et nyt endeligt mål som hedder 85 KG og det håber jeg på at ramme inden årsdagen hvis alt går godt?
Her får i lige et før og efter billede man kan sku godt se at der er sket noget nu?
https://imgur.com/gallery/n2mkBnE
Dette svar blev ændret 4 år siden af Pjulledk.