Ny vil Datteren af underlig grunde gerne flytte til us og derved ska jeg ansoege om hendes greencard.
Jeg skal have hendes daabaattest og andre papire oversat og underskrevet af en notar.
er der nogen der kender et godt sted at goere dette.
Hun er bosat I graested - sjaelland
oversaettelse og notar underskift
https://domstol.dk/alle-emner/notar/
Har du ikke fået skræmt hende væk med alle dine historier fra "over there"? ;)
#2 Man skal da bare følge marginalt med i medierne for at overveje at holde sig væk.
Jeg mødte min kone i 2014, og de første par år snakkede vi om, at det kunne være fedt med en længerevarende tur til USA på et tidspunkt. Efterhånden snakker vi mere om Australien eller Canada eller whatever. Jeg var i Californien i 1998, og jeg har altid tænkt, at jeg skulle til USA igen på et tidspunkt. Jeg er ikke så sikker længere.
[postquote quote=45035]
De har da deres issues, bevares. Hvad er det specifikt der skræmmer dig ved at være turist i USA?
#9: Jeps. De har lov og ret til at gå gennem alle dine sociale medier, mails, beskeder du har sendt FOR ALTID, for at udelukke om du er en home-grown terrorist eller ej.
Vil du ind? Gør hvad de siger.
Ja, der er nok ikke stor chance for du bliver peget ud, når du kommer direkte fra Danmark, men vær obs på, at de kan gøre det. Jeg så en video for noget tid siden, hvor det bliver filmet, hvordan de går ind med et eller andet software, hvor de scanner din facebook væg opslag og dine messenger beskeder for specifikke sætninger og ord sammensætninger
[postquote quote=45048]
Det er også ting som Mails. Generelt, så har de ret til at få udleveret din telefon, og du SKAL låse den op først. De må gå gennem ALT