Coronavirustråden version 2

11/09/2021 kl. 20:06 #401
Tænk sig; efterhånden skal man føle sig grim, ond og forkert! Bare fordi man har et præ?/vel-opdateret immunforsvar!? Yup! Har stadig antistoffer per fredag d.10 september. Og JA! Jeg er OK med det. ..hårdt, at være et Herre-menneske/übermensch i disse tider. Undskyld(næh) til alle I svage stakler (♥ ☮ ☠️) vælg selv! ^ NEJ! ..ikke pænt! Men der ÉR en djævel på min ene skulder, der mener det :-O
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
12/09/2021 kl. 13:25 #402
Oxford University er ved at lave et større studie omkring effekten af ivermectin. Deres konklusion vil have større vægt end de mindre og modsigende studier der har været indtil videre. Men der findes jo allerede midler, man har fundet virker, så som remdesivir og regeneron. Så der er ikke den store grund til at springe på ivermectin endnu. Så må tiden vise om ivermectin ender på samme linje som de midler, eller om det ender som hydroxyklorokin, som der jo i en periode også var stor hype omkring i medierne, men som viste sig ikke at virke mod covid. Medierne virker ofte ret hurtige til at proklamere diverse medicin som effektive/ineffektive før dataene er på plads.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 15:50 #403
#400 vi kan jo folde dig en kongekrone i pap, hvis du mener at du ikke er værdsat nok.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 16:12 #404
[quote quote=24154]Medierne virker ofte ret hurtige til at proklamere diverse medicin som effektive/ineffektive før dataene er på plads.[/quote] Medierne er generelt lidt for hurtige til alt - og hvis ikke de er, så skal pøblen på Facebook nok være det :-) Og ja, hvis der kan bruges som behandling så er det da fantastisk. Men det ændre ikke på, at det er en behandling og ikke en forebyggelse.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 16:33 #405
#396 Forstår du forskellen mellem forebyggelse og behandling?
Du kan ikke sammenligne Ivermectin med vaccinen. Vaccinen er for at forebygge at der overhovedet bliver brug for behandling.
Og ja, hvis der kan bruges som behandling så er det da fantastisk. Men det ændre ikke på, at det er en behandling og ikke en forebyggelse.
Enten forstår du ikke særlig godt engelsk, eller så valgte du at ignorere videoen jeg linkede til. For hvis du havde set og forstået hvad der blev sagt, så ville du allerede have svaret på dit spørgsmål, men for god orden skyld, så får du svaret serveret på et sølvfald. Jeg vil dog anbefale at du ser hele det korte klip fra start til slut og forstår hvad der bliver sagt før du laver et nyt indlæg rettet imod mig. I tilfælde at du ikke forstår engelsk, siger han at Ivermectin har påvist at have 86% successrate på forbyggelse imod Covid, dette tal er højt nok til at forbygge og udrydde covid for ALTID. https://youtu.be/oMA7o8olHzY?t=266

Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 16:37 #406
#404: Men.. Joe Rogan, som intet belæg har for at vide noget omkring bekæmpelsen af Covid-19, snakker så med en, der mener at Ivermectin er et brugbart middel. Denne Weinstein er jo lige dele konspirationsteoretiker som han er biolog. @Knekker: Er det ikke korrekt at Ivermectin bruges som behandling og ikke forebyggelse? Simpelt spørgsmål burde kræve et simpelt svar.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
12/09/2021 kl. 17:06 #407
#404 Jeg magter ikke at diskutere mere med dig. Joe Rogan er IKKE en troværdig kilde til noget som helst. Og spar forresten energien fremover: Jeg ser pee definition ikke YouTube videoer som dokumentation for noget som helst.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Cancerman.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:15 #408
#406 -
Jeg ser pee definition ikke YouTube videoer som dokumentation for noget som helst.
Du har for mestedelen ret, men hva nå hvis det er en forelæsning med en forsker der er respekteret i sit felt - den slags findes også på tuben.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
12/09/2021 kl. 17:21 #409
[quote quote=24170]Du har for mestedelen ret, men hva nå hvis det er en forelæsning med en forsker der er respekteret i sit felt – den slags findes også på tuben.[/quote] True og der er naturligvis undtagelser og det er en vurdering fra gang til gang. Men 90% af der der er på Tuben har en tvivlsom troværdighed (i hvert fald når det kommer til Covid-19(
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:33 #410
#406 Det er et intervew fra Lex Ludman, Joe er slet ikke i videoen...
Jeg magter ikke at diskutere mere med dig
Du havde ikke noget problem med at kaste yderligere ild på debatten ved at rette nogle spørgsmål imod mig så sendt som igår. Når jeg så svare på dit simple spørgsmål i dag med endnu mere troværdige referencer som du ikke længere kan miskreditere og som sætter dig lidt i skak mat, nægter du pludselig at diskutere mere så du ikke behøver at forholde dig til det troværdige kilde materiale. Hvor belejeligt... Cancerman jeg ved du er en intelligent person, men det du gør nu er fandeme barnligt. Kan du dog bare ikke erkende at der MÅSKE kan være noget om snakken med de referencer jeg nu har givet, så vi komme videre? I den anden debat hvor Kenkari rettede mig i forhold til fartbøde og de fratrukkede 5km, har jeg intet problem i at erkende når jeg er forkert på den, det er okay at tage fejl det sker for os alle, det er mit ego ikke for ømtåeligt til at indrømme, det viser derimod karakter, også selv om man er ejer af rusher og måske derfor føler at man skal træde i karakter som værende den bedre vidende.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:38 #411
Begynder det snart at nærme sig en debat der kan afholdes på PM? I kan jo tydeligvis ikke blive enige om andet end at være uenige...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:39 #412
#409 Svar på mit spørgsmål fra i går og fremlæg noget troværdig dokumentation. Så skal jeg overveje om jeg gider bruge mere tid på dig. Edit: Hvis du nu ikke havde så travlt med, af poste YouTube og føle dig forurettet. Så ville du se, at jeg ALLEREDE har sagt at det er fint at behandle med Ivermectin HVIS! seriøs videnskab understøtter det. Men som jeg også har prøvet at forklare dig, så er Ivermectin ikke en forebyggelse men en behandling. Så hvorfor behandle når man kan forebygge.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Cancerman.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:41 #413
#410 Jeg er færdig. Så længe man ikke kan svare på spørgsmål og fremlægge noget troværdig dokumentation, så gider jeg ikke spilde min tid. Præcist som jeg sagde tidligere.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:44 #414
#409: Men, hvis du er så ivrig for at debattere. Så svar på de spørgsmål du får stillet..:)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
12/09/2021 kl. 17:52 #415
#412 Klart du ikke vil spilde mere tid for jeg sørgede jo for at lukke dit spørgsmål af med 7 tommer søm. #401 Siger at der snart kommer en større videnskabelig undersøgelse af Ivermectin. Jeg føler jeg har sagt det der skulle siges, så det er helt fint med mig at vi venter med at debatere emnet yderligere indtil at der kommer endnu mere dokumentation på emnet.

Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 17:53 #416
#414: Så du vil bare ikke svare simpelt, på et simpelt spørgsmål. Jeg prøver igen, så vi lige får med rundt i tråden: Er det ikke korrekt at Ivermectin bruges som behandling og ikke forebyggelse?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/09/2021 kl. 18:12 #417
#414 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, når du seriøst mener at du lukkede mine spørgsmål med 7 tommer søm.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/09/2021 kl. 13:35 #418
De er gale de Amerikanere https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/laeger-advarer-mod-vaccineskeptikeres-nye-opfordring/8878343
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/09/2021 kl. 13:58 #419
[postquote quote=25104] I Tyskland skød en mand en 20-årig tankpasser, som stod fast på maskekravet. Alle skeptikere er med til at puste til ilden, hver gang de forsøger at sprede propaganda. Det er ikke anderledes end jødehadet i Tyskland.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/09/2021 kl. 16:48 #420
Det er så uhyggeligt at man giver tåber som Joe Rogen en stemme til at udbyde deres lort, mens folk dyr af at tage Ivermectin. Lad være med tage vaccinen, lad være med at prædke, og lade være med at pive når der er ting som ikke vaccinerede ikke kan være med til. og så lad være med at pive lige som alle de andre flat earth antivax tosser som stiller træskoene til Covid fordi de ikke ville have Bill Gate nanobots. Youtube har givet den fulde idiot man griner af på bænken eller i baren en stemme, og verden er ikke blevet et bedre sted af det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.