#406 Det er et intervew fra Lex Ludman, Joe er slet ikke i videoen...
Jeg magter ikke at diskutere mere med dig
Du havde ikke noget problem med at kaste yderligere ild på debatten ved at rette nogle spørgsmål imod mig så sendt som igår. Når jeg så svare på dit simple spørgsmål i dag med endnu mere troværdige referencer som du ikke længere kan miskreditere og som sætter dig lidt i skak mat, nægter du pludselig at diskutere mere så du ikke behøver at forholde dig til det troværdige kilde materiale. Hvor belejeligt...
Cancerman jeg ved du er en intelligent person, men det du gør nu er fandeme barnligt. Kan du dog bare ikke erkende at der MÅSKE kan være noget om snakken med de referencer jeg nu har givet, så vi komme videre? I den anden debat hvor Kenkari rettede mig i forhold til fartbøde og de fratrukkede 5km, har jeg intet problem i at erkende når jeg er forkert på den, det er okay at tage fejl det sker for os alle, det er mit ego ikke for ømtåeligt til at indrømme, det viser derimod karakter, også selv om man er ejer af rusher og måske derfor føler at man skal træde i karakter som værende den bedre vidende.