Elon Musk er et Geni
Flere var begyndt at spekulere om Musk var indblandet i en skandale, vi snart ville få nys om, da han pludselig begyndte at spinne sig selv som politisk figur.
Det ser ud til, de havde ret: https://apnews.com/article/elon-musk-spacex-sexual-misconduct-b875a5461cbd1201e6986fd2533c2c64
Jeg tager popcornene frem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#164 Jeg forstår simpelthen ikke taktikken ved at betale tys-tys penge.
Det er dømt til at komme frem en dag og så sætter det ham for alvor i dårligt lys.
Alle vil jo tænke, at hvis han betaler, så er der noget som snakken.
Hvis han ikke har gjort noget er det bedre - omend ikke fedt, at tage kampen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#166 Ja, det kan det. Men at betale er så godt som at indrømme, at han har lavet noget lort.
I betragtning af hvordan han normalt ridder på moralens høje hest, så ville det være oplagt for ham, at tage kampen og få afvist sådan nogle #metoo anklager.
Men jeg sætter en øl på, at han har haft dillermanden fremme og nu prøver han lidt forgæves damage control.
At han åbenlyst erklærer sig Republikaner et par dage inden, tyder på, at han lige skulle have alle Republikanerne på sin side inden, at historien kom frem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Alle MÆND der er ringe OG kendte, vil på et tidspunkt blive præsenteret for en seksuel anklage. Penge og 15 minutes of fame er simpelthen for lokkende for svage sjæle.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Man ved jo ikke hvad der er op og ned i den sag... hvis der bare var én herinde, der ville skrive en wall of text om hvordan det er Wall Street, Big Oil, Tesla short sellers osv. osv. der prøver at ødelægge Elon Musks gode navn... ^^ ^^
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
According to Business Insider, SpaceX paid the unnamed woman a severance agreement that was settled out of court and, as part of the deal, she was not allowed to sue the company or talk about the alleged incident. The magazine quotes an anonymous friend of the flight attendantNår man er verdens mest kendte person med penge og samtidig en fjende til magtfulde folk, så er det ikke usansynligt at der fra tid til an, vil være folk som vil forsøge at udnytte situationen eller sværte ham. #171 Inden du går yderligere i selvsving, så skulle du måske lige huske på at Jeff Bezos ejet nyhedsfirma "Business Insider" ikke blot basere deres historie på en ret vague anynonym kilde i denne sag, men at CEO'en af Business Insider "Henry Blodget", er tidligere dømt af SEC for svindel i finansmarkedet og har derfor ikke længere lov til at handle med aktier, hvorfor han derefter pitchede ideen til Jeff som investor i at starte Business Insider. Ergo beskyldningerne kommer fra en nyhedsmagazin der styres af en kriminel dømt mand som har bevist at besidde en meget tvivlsom moral. Skal vi ikke lige klappe hesten først og se hvad dette munder ud i, før vi begynder med dumsmarte bemærkninger og fingerpegning? ; -)
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Selvfølgelig er det muligt, at det er falske/overdrevede anklager.
Det er også muligt han er en gris.
Det er nok nogenlunde 50/50 om det er det ene eller andet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#174 Yes, der var den: Komplot og konspiration.Jeg ved godt at du er troll typen som tror på alt hvad der står i Se & Hør, men jeg tror du forveksler plot og konspiration med sund og fornuft. #177
Det er også muligt han er en gris.Ja og hvad så, er de fleste mænd ikke det? siden denne historie åbenbart er interessant nok til at blive fornærmet over, så lad os lige sætte tingene lidt i perspektiv her. Som jeg forstår det, så har stuvardessen tilbudt ham massage. Han blev liderlig som så mange andre mænd der bliver masseret, og spurgte om hun ville have sex. Hun takkede nej, han gav hende derefter mindre arbejde, hvorpå hun truede med et søgsmål, som resulterede i at hun blev kompenseret for næsten 2 millioner kroner. Dette er altså ikke en Harvey Weinstein sag, som i forsøger at gøre det til. Han tilbød hende sex og for at gøre det lidt sødt tilbød han hende en hest som kompensation. Hun sagde nej, det var det. Hvor er det dramatiske i denne sag?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[quote quote=41880]Ja og hvad så, er de fleste mænd ikke det?[/quote]
Jo, da. Men nogen af os kan godt få massage uden, at hive pikken frem og vil have sex.
Hvis det er som beskrevet, så siger det mest om hvor elendig dømmekraft manden han har.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Hvis det er som beskrevet, så siger det mest om hvor elendig dømmekraft manden han har.Det kan man mene om hvad man vil, og som sagt mange gange tidligere, så er han uden tvivl et perfekt menneske. Men når man bliver behandlet som rockstjerne og fisse bliver konstant kastet efter dig, kan jeg forestille mig at det er udfordrende at forblive jordnær og holde linjerne adskilt. Det tror jeg er en kendis realitet, som almindelige mennesker der ikke vælter i fisse, har svært ved at sætte sig ind i. Hvis vi kigger fundementalt på dynamikken imellem mænd og kvinder, så er Mænd generelt genetisk wired til at kneppe og sprede deres gener, hvorimod kvinder er generelt mere tilbageholdende og selektivt, fordi det er dem som bliver gravid og står tilbage med et barn som de skal forsørge de næste mange år. Det er derfor man eksempelvis ser en stor overrepresentation af fyre på dating sites vs kvinder, og hvorfor fyre er mere tilbøjelig til at ligge an på kvinder når de kan komme afsted med det. Grunden til at vi ikke høre mere til denne slags i den vestlige verden, er af den simple grund af verden består groft set af 90% beta mænd som ikke har status nok (hvis vi ser bort fra udseendet), til der eksternt presenteres en mulighed for at kneppe omkring sig. Jeg kan love dig for at flere mænd ville gøre det samme, hvis de havde samme mulighed, realiteten er bare at det har de ikke. Det lyder kynisk, men sådan er virkeligheden altså. Ifølge den påstået historie, blev hun ikke tvunget til noget, han spurgte pænt, hun takkede nej, hun fik mindre arbejde hos Elon, men blev godt kompenseret efterfølgende. Verden går videre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0